آخرین وضعیت واکسیناسیون در تهران/201 بیمار کرونایی در ICU


آخرین وضعیت واکسیناسیون در تهران/201 بیمار کرونایی در ICU

به گزارش بهداشت نیوز (https://behdasht.news/)، علیرضا زالی، صبح جمعه دوم مهر ۱۴۰۰ در حاشیه وبینار سندرم طناب نخاعی، افزود: در ۷۲ ساعت گذشته مورد جدیدی از افراد مبتلا به قارچ سیاه...

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا زالی، صبح جمعه دوم مهر ۱۴۰۰ در حاشیه وبینار سندرم طناب نخاعی، افزود: در ۷۲ ساعت گذشته مورد جدیدی از افراد مبتلا به قارچ سیاه نداشته‌ایم که نشان می‌دهد با فروکش پیک پنجم، موارد ابتلاء به این عارضه کاهش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات متخصصین گوش و حلق و بینی در روند درمان بیماران درگیر قارچ سیاه، گفت: وضعیت بیماران مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان‌های لقمان، امیراعلم، امام خمینی (ره) و رسول اکرم، به خوبی رصد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر اهمیت تشخیص زودهنگام قارچ سیاه برای پیشگیری از عوارض ناگوار آن، افزود: اگر بتوان به سرعت کارهای تشخیصی و درمانی را انجام داد، احتمال تخلیه چشم و درگیری سینوس‌ها خیلی کمتر خواهد شد.

زالی با اشاره به شرایط کرونایی تهران، گفت: خوشبختانه وضعیت بیماری کرونا در استان تهران روند نزولی گرفته و از روزهای سخت بیماری عبور کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تسریع فرایند واکسیناسیون شاهد کاهش شاخص‌های بیماری و آمار کرونا در تهران هستیم، افزود: در حال حاضر ۶۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که نسبت به هفته‌های گذشته کاهش داشته است.

وی از بستری ۱۳۴۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: ۲۰۱ نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

زالی همچنین از ترخیص ۱۲۰۰ نفر از بیماران کرونایی از بیمارستان‌های استان تهران خبر داد و افزود: تا روز گذشته ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در تهران تزریق شده که دو میلیون و ۵۲۰ هزار نفر آنان دوز دوم را دریافت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟