به مشکلات حوزه تعلیم و تربیت در مدارس رسیدگی شود


به مشکلات حوزه تعلیم و تربیت در مدارس رسیدگی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: از قاچاق حیواناتِ مولد در استان جلوگیری شود.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: متاسفانه شاهد قاچاق حیوانات مولد استان به خارج از کشور هستیم مسئولان با دقت کافی جلوی این قاچاق را بگیرند چرا که در صورت کوتاهی سال آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه مسئله تعلیم و تربیت اساسی ترین مسئله در همه کشورها است، تصریح کرد: اگر یک کشور می خواهد پیشرفت کند باید به مسئله تعلیم و تربیت توجه شود لذا تمامی ارگان ها، نهاد ها و مسئولان و آحاد جامعه وظیفه دارند به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کمک کرده و به مشکلات این حوزه رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: معلم جایگاه والایی داشته بنابراین باید جایگاه این قشر در جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه در ۸سال دفاع مقدس تمام آحاد جامعه با ایثار و فداکاری مقابل هرگونه تجاوز دشمن به کشور را گرفتند، خاطر نشان کرد: اکنون وظیفه ما حفظ روحیه ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس در همه حوزه ها و انتقال آن به نسل های بعدی است چرا که بزرگترین افتخار و سرمایه ملت ایران ۸سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به دیدار ورزشکاران المپیک و پارا المپیک با رهبر انقلاب اظهار کرد: باید نماد های دینی، معنوی، انسانی در این رقابت ها به نمایش گذاشته و از ورزشکاران و مربیان تمامی رشته های ورزشی حمایت شده و عدالت در تمامی رشته های ورزشی رعایت شود.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: در آذربایجان غربی نیز دست اندکاران ورزشی دقت کنند ضمن حمایت از تمامی ورزش ها در کنار هر ورزش پیوست فرهنگی ایجاد شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)