«عشق بی پایان» روی آنتن، «دست فرمون» در حال ضبط


«عشق بی پایان» روی آنتن، «دست فرمون» در حال ضبط

تهران- ایرنا- پخش زنده «عشق بی‌پایان» از کربلای معلی از شبکه دو سیما و ضبط مسابقه بزرگ «دست فرمون» در دو بخش گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی مهم‌ترین اخبار امروز (جمعه، دوم مهر) صداوسیماست.

برنامه تلویزیونی عشق بی‌پایان به مناسبت ایام اربعین حسینی از امشب، جمعه (دوم مهر) به مدت ۵ شب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.
این برنامه زنده و مستقیم از کربلای معلی و با اجرای محمدرضا حسینیان پخش می‌شود و دل‌های عاشقان اباعبدالله را روانه موسم حماسی و باشکوه اربعین حسینی می‌کند. رویکرد این برنامه کاملا اجتماعی و همراه با گفت‌وگویی جذاب با برخی کادر درمان و پزشکی کشور است که قریب به ۲ سال با مجاهدت‌های خود به درمان بیماران کرونایی پرداخته‌اند.

عشق بی‌پایان تهیه شده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری دفتر صداوسیمای ایران در بغداد بوده که از جمعه بعد از خبر ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

رقابت در دست فرمون آغاز شد: گروه‌های امدادی وارد پیست شدند

مسابقه بزرگ دست فرمون به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و اجرای کامران تفتی ضبط خود را آغاز و در حال حاضر مشغول برگزاری و ضبط مسابقات گروه‌های امدادی شرکت کنندگان استان‌های مختلف کشور است.

ضبط این مسابقه پیش از این قرار بود ابتدای تابستان شروع شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ ایمنی عوامل و شرکت‌کنندگان، به تعویق افتاد. فصل جدید دست فرمون قرار است به صورت گسترده‌تری نسبت به دو فصل پیشین خود مقابل دوربین رود و شامل دو بخش اصلی مسابقات گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون می‌شود.

برادران خورشید و زمان از دست رفته؛ سریال‌های جدید رادیو نمایش
پخش دو سریال رادیویی جدید برادران خورشید و زمان از دست رفته از روز شنبه (سوم مهر)، در شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود. برادران خورشید حکایت دلاوری و شخصیت والای سرداران دوران دفاع مقدس است و در هر قسمت بر اساس مقطعی مهم از زندگی یک سردار نام آور شکل می گیرد که تمهیدی برای پرداختن به روحیات و فعالیت آنان درجبهه نبرد است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی، عاطفه مکاری، سولماز ملکی، علیرضا گشتاسب، سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریبا متخصص، مینو جبارزاده، شمسی صادقی، مروارید کریم پور، بهناز بستان دوست، محمد رضا علی، امیرزنده دلان، محمدرضا قلمبر و مهدی نمینی مقدم از روز شنبه ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵ تکرار آن است.

همچنین نمایش رادیویی زمان از دست رفته به نویسندگی سیمین بنایی و سردبیری شهلا دباغی داستان مردی را روایت می کند که به دلیل نبود قلب مناسب امیدش به زندگی را از دست می دهد. به وی پیشنهاد قلب مصنوعی می شود و در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

از دست رفته به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی ایوب آقاخانی، افکتوری محمدرضا قبادی ‌، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، احمد هاشمی، نورالدین جوادیان، امیر زنده دلان، عباس توفیقی، شقایق خاکی ‌، معصومه عزیز محمدی، علی میلانی ونگین خواجه نصیر از روز شنبه ساعت ۲:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن است.
و برنامه نمای رادیو با موضوع کربلا در سه اپیزود مسافر کربلا، روز دهم و رستگاری به تهیه کنندگی حسن توکلی‌زاده، کارگردانی امیر زنده‌دلان، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رامین پورایمان، سعیدسلطانی، مهدی نمینی مقدم و علی میلانی از روز شنبه ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. این سری از برنامه نمای رادیو پیش از این به کارگردانی تلویزیونی امیر شعیبی از آنتن شبکه تلویزیونی نسیم پخش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق