تصادف زنجیره‌ای در جاده بیضا-شیراز 14 مصدوم داشت


تصادف زنجیره‌ای در جاده بیضا-شیراز 14 مصدوم داشت

شیراز-ایرنا-رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس اعلام کرد که براثر تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودرو سواری در جاده بیضاء- شیراز، 14 نفر مصدوم شدند.

محمد جواد مرادیان جمعه در گزارش ارسالی به رسانه‌ها گفت: براثر تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودروهای سواری سمند، آردی,۲۰۷,۴۰۵,۲۰۶ و پارس در دوراهی بیضاء ۱۴ نفر مجروح شدند.

او افزود: ساعت هفت و ۵۷ دقیقه صبح جمعه دوم مهرماه ۱۴۰۰ این حادثه به اورژانس ۱۱۵ فارس اعلام شد و نیروهای امدادی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مرادیان ادامه داد: ۱۳ مصدوم این سوانح رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

رئیس اورژانس استان فارس پیشتر از این اعلام کرده بود که از ابتدای امسال تا ۲۳ شهریورماه، ۲۲ هزار و ۳۹۸ ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۸ ماموریت شهری و ۹ هزار و ۳۱۰ ماموریت جاده‌ای انجام شده است.

مرادیان تعداد مصدومان ماموریت‌های تصادفی را ۲۵ هزار و ۱۶۳ مورد اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های تصادفی ۱۸۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت هزار و ۳۷ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه ۲۵۱ نفر در این حوادث قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باختند.

مرادیان اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات که ماموران انجام میدهند محور شیراز-اصفهان، شیراز-کازرون_ محور جهرم_لار و شیراز-داراب بوده که جزو محورهای پرحادثه استان هستند.

بیضا در شمال غرب شیراز مهرماه سال ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران از بخش به شهرستان ارتقا یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش