همه کارگزاران ما باید با فرهنگ غنی دفاع مقدس در برابر استکبار بایستند


همه کارگزاران ما باید با فرهنگ غنی دفاع مقدس در برابر استکبار بایستند

فرمانده سپاه البرز گفت: فرهنگ دفاع مقدس ثابت کرد هر جا کارگزار حکومتی در برابر جبهه کفر کرنش کرد و عقب نشست محکوم به فنا و تسلیم بود.

سردار علیرضا حیدرنیا در نماز جمعه دوم مهرماه کرج با اشاره به سال‌های حماسه و دفاع، دفاع مقدس رایادآور حماسه و مجاهدت‌های رزمندگان دانست و گفت: دفاع مقدس جلوه ای از عاشورا بود و همه عاشورائیان ادامه دهنده را سیدالشهدا علیه السلام هستند .

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه رشادت های جبهه مقاومت در جنگ تحمیلی جلوه هایی ازمکتب عاشورا و کربلا است، عنوان کرد: ایثارگران جان خود را در کیان انقلاب اسلامی فدا کردند، این دفاع نه به کثرت و نه به ادوات بود بلکه از نهضت کربلا نشات گرفته است.

سردار حیدر نیا فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس ثابت کرد هر جا کارگزار حکومتی در برابر جبهه کفر کرنش کرد و عقب نشست محکوم به فنا و تسلیم بود، همه کارگزاران ما باید با فرهنگ غنی دفاع مقدس در برابر استکبار بایستند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ثابت کرد برای بقا در جهان باید مقاوم بود، تصریح کرد: هر آنچه از موفقیت در انقلاب داریم به برکت تمسک به فرهنگ دفاع مقدس است و هر جا نارسایی و ناکامی وجود داشت، نشان دهنده این بود که کارگزاران از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته‌اند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: کسانی که برای جهاد در راه خدا مخلصانه وارد عرصه شدند همان بسیجیانی بودند که از دل مردم برخاسته و خود را برای نظام هزینه کردند. بسیج هر جا برای نظام و انقلاب مشکلی به وجود آمد با تمام توان وارد عرصه شد.

سردار حیدرنیا در ادامه با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا رزمندگان به کمک کادر درمان آمده اند گفت: در مرحله پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هزار و ۳۰ بسیجی خواهر و برادر آموزشهای لازم را برای ارایه خدمات دیده اند و در ۸۸ باجه کارواکسیناسیون راانجام می دهند .

وی افزود: درصورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون شبانه روزی آمادگی داریم.

سردار حیدرنیا گفت: در مرکز شهید مدافع سلامت مصطفی پیران که راه اندازی شده است ۲۵ باجه دارد تا روند واکسیناسیون در این مرکز با سرعت بیشتری انجام گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی