امیدواریم نتیجه سفر رئیس‌جمهور محرومیت‌زدایی از چهره‌ی استان باشد


امیدواریم نتیجه سفر رئیس‌جمهور محرومیت‌زدایی از چهره‌ی استان باشد

امام جمعه‌ی موقت ایلام گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از مدیریت جهادی و انقلابی در ایلام محرومیت از استان برداشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین«وعد مرادبیگی» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته با اشاره به سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: امیدواریم با بهره گیری از مدیریت جهادی و انقلابی در ایلام محرومیت از استان برداشته است.

وی افزایش اشتغالزایی، کنترل تورم در سطح‌ کشور بویژه ایلام و تقویت زیرساختهای استان از طریق شبکه ریلی، صنعت کشاورزی، صنایع تبدیلی و شرکتهای صنعتی را از جمله مهمترین نیازهای استان عنوان کرد.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بهره گیری از الگوی مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس موجب رفع بسیاری از مشکلات مردم می شود چون فاع مقدس درس ایستادگی، اقتدار، مدیریت جهادی و اقتصادی، عزت و عظمت را به همگان آموخت.

وی با بیان اینکه اشخاصی نظیر حاج قاسم سلیمانی نتیجه ایستادگی هشت ساله ایران مقابل دشمن بوده که نظام سلطه را به چالش کشاندند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران جنگ با بهره گیری از ارزش های اسلام و انقلاب مقابل دشمنان با تمام مظلومیتشان عزتمندانه ایستادند و از ایران دفاع کردند.

مرادبیگی تاکید کرد: ایستادگی ملت ایران الگویی برای ملت های مظلوم در غزه، لبنان و یمن شده و مقاومت انها در واقع از دل دفاع مقدس حاصل شده است.

وی با اشاره به برگشت زایران از زیارت اربعین حسینی از مردم استان خواست همچون روال گذشته بهترین میزبانی را از زائران داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان