پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای


پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای

استاندار خوزستان در پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، در پیام صادق خلیلیان آمده است:

"إِنَّا للهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

حادثه تاسف‌بار و دلخراش آتش‌سوزی و شهادت نوجوان شجاع و غیور ایذه‌ای مرحوم "علی لندی" موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

وصف ایثار و از خودگذشتگی این نوجوان دلیر که برای حفظ جان دو مادر رهسپار میدان حادثه شد و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار نمود و جان شیرین خویش را در راه نجات هموطنان فدا کرد، در کلام نمی گنجد.

شهادت این نوجوان در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بار دیگر به همگان نشان داد که روح ایثار و فداکاری توام با احساس مسئولیت در نهاد و ضمیر مردمان این مرز و بوم ریشه‌ای عمیق و کهن داشته و جوانان و نوجوانان شجاع این سرزمین در تمام دوران‌ها و اعصار، در راه خدمت به جامعه و مردم آماده جانفشانی و خلق حماسه‌های ماندگار هستند.

اینجانب هزاران درود بر شرف و بزرگی وجدان این عزیز می‌فرستم و همراه با تمام ایرانیان به احترام این قهرمان سر تعظیم فرود آورده و مصیبت را به مردم عزیز ایران خصوصا خانواده مکرم و داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روح این نوجوان غیور و دلیر رحمت واسعه و همنشینی با سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان"

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟