80 درصد بزهکاران در دوران ابتدایی ترک تحصیل کردند


80 درصد بزهکاران در دوران ابتدایی ترک تحصیل کردند

به گفته نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور 80 درصد بزهکاران افرادی هستند که ترک تحصیل کردند.

‍ قوام، نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور اظهار کرد: بر اساس برخی آمار و بررسی ها، نتایج نشان از این دارد که بالغ بر ۸۰ درصد بزهکاران در دوران دبستان و یا سایر مقاطع ترک تحصیل کردند.

وی افزود: بسیاری از افرادی که ترک تحصیل می کنند، در جامعه سرگردان شده و نهایتا به کودکان کار و یا بزهکار تبدیل می شوند که به این سبب نیاز بود تا در حمایت از این افراد اقدامی صورت می گرفت.

قوام تصریح کرد: به منظور حمایت از این افراد، تشکیل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل در سطح کشور و سپس در سطح استان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا با همراهی دستگاه های مرتبط با فعالیت این ‌مجمع، علت ترک تحصیل این افراد را شناسایی و برطرف نماییم.

‍ نماینده مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل کشور ادامه داد: از سال ۹۸ اقدامات تشکیل این‌ مجمع در استان سمنان در دستور کار قرار گرفت، شناسایی افراد بازمانده از تحصیل در استان و رسیدگی به امور آنها ذیل این مجمع، از اهداف این مجموعه است.

وی افزود: هدف کلی مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، ایجاد شرایط و امکانات برای بازماندگان از تحصیل در شکل و قالب های مختلف و بازگشت آنها به ریل اصلی زندگی است.

قوام اضافه کرد: بر طبق اساسنامه، مجمع های خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، از نظر حقوقی، مالی و پاسخگویی مستقل هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص