دیدار چهره به چهره رییس جمهوری با مردم ایلام


دیدار چهره به چهره رییس جمهوری با مردم ایلام

ایلام - ایرنا - دیدار چهره به چهره رییس جمهوری با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها از دیگر برنامه های سید ابراهیم رییسی در سفر به استان ایلام بود.

به گزارش ایرنا، در برنامه دیدار مردمی ریاست جمهوری با مردم که در محل استانداری ایلام برگزار شد، تعدادی از مردم طی ملاقاتی با آیت الله رئیسی به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

رئیس جمهوری پس از آگاهی و شنیدن مشکلات، پیشنهادها و خواسته های ملاقات کنندگان، از استاندار ایلام خواستار پیگیری و رفع مشکلات و انجام اقدامات لازم برای به نتیجه رساندن موارد مطروحه شد.

در این دیدار، ملاقات کنندگان که از طبقات و گروه های شغلی مختلف بودند، بدون واسطه و در فضایی صمیمی پیشنهادات، مشکلات و طرح های خود را با رییس جمهوری در میان گذاشتند.

کمک به رفع مشکل مسکن، حمایت از ابتکارات و طرح های تحقیقاتی دانش بنیان، برطرف کردن موانع تولید در حوزه دامپروری و کشاورزی و ارائه تسهیلات و تجهیزات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان از جمله مسائلی بود که در این دیدارهای چهره به چهره مطرح شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌ جمهوری صبح روز جمعه در چهارمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی و انتظامی استان قرار گرفت.

رییس جمهوری در این سفر از سامانه گرمسیری و طرح‌های کشاورزی بازدید به عمل می‌آورد.

دیدار با مردم و نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری در استان ایلام است.

وزرای کابینه نیز از دیروز به تدریج به استان ایلام آمده‌اند.

رییس جمهوری پیش از این به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد