امام جمعه سیرجان: ارتباط نسل دفاع مقدس و جوانان باید تقویت شود


امام جمعه سیرجان: ارتباط نسل دفاع مقدس و جوانان باید تقویت شود

کرمان- ایرنا- امام جمعه سیرجان گفت: ارتباط نسل دفاع مقدس و جوانان باید تقویت و گنجیه این دفاع مقدس برای نسل نو تبیین شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان افزود: مدیریت جهادی نسل جوان انقلابی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است که امروزه به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی تبدیل شده است.

وی اظهارداشت: این دفاع مقدس برکات زیادی را به همراه داشت، اقتدار ما را در برابر کفر نشان داد و به جهانیان هم فهماند که این ملت و کشور می توانند مقتدر بمانند.

حسینی افزود : برکات دوران دفاع مقدس باید بازگو شود و این راه راه حماسه و ایثار در ملت ما و جوانان غیور کشورمان ادامه دارد؛ دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که در برابر نظام و ملت ما قدرتی ندارند و نخواهند داشت .

امام جمعه سیرجان همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: مهمترین موضوع امروز تعلیم و تربیت است که همگان اعم از والدین ، مربیان و معلمان وطیفه بسیار خطیر و سنگینی دارند و باید این نسل و جوانان ادامه دهنده راه شهدا و آینده سازان خوبی برای نظام و کشور باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در جمع مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک توکیو گفت: هم ملت و هم دولت باید برای گره‌گشایی از مشکلات ورزشکاران احساس وظیفه کنند زیرا قهرمانان برای کشور افتخار و عزت کسب می‌کنند و خیران هم در این امر، ورزشکاران را کمک کنند.

به گزارش ایرنا پیش از خطبه های نماز جمعه سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) سپاه در سیرجان نیز در سخنانی کوتاه گفت : دفاع مقدس مانند دانشگاه و کفرستیزی ملت های مسلمان نیز حاصل آن است.

وی افزود : دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید هنرمندانه از آن استفاده کنیم و این فرهنگ را میان جوانان نشر دهیم و معتقدیم بازگشت به ارزش های دفاع مقدس راه اصلی اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه