عضویت ایران در شانگهای فصل نوینی در زمینه ارتباط با کشورهای منطقه است


 عضویت ایران در  شانگهای فصل نوینی در زمینه ارتباط با کشورهای منطقه است

امام جمعه لنده گفت: عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای فصل نوینی در زمینه ارتباط با کشورهای منطقه و بزرگ ترین اقدام جهت دور زدن تحریم ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» امروز (۲ مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یکی از نیازمندی های مهم در بطن خانواده و جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین علت های نابهنجاری ها در جامعه آسیب دیدن گوهره «حیا» در جامعه بوده و همین امر نیز باعث بی بند و باری می شود.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس، برای جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی را به همراه داشته، افزود: مهم ترین دستاورد گام اول انقلاب بود و در گام دوم نیز باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس نسبت به اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام های اساسی برداریم.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تحریف دفاع مقدس نشان از دست های پشت پرده ای است که می خواهند کار بزرگ رزمندگان اسلام را کوچک بشمارند و حتی کاری کنند که جانفشانی ها را نیز خیانت معرفی کنند.

وی گفت: خنثی کردن تجربیات رزمندگان برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب یک نمونه از تحریف هایی است که دشمنان دنبال می کنند که یک نمونه آن بحث چگونگی آغاز جنگ ایران و عراق است که با طرح همین شبهات به دنبال اجرایی کردن مقاصد شوم خود هستند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: در فرهنگ تشیع شهادت طلبی به عنوان یک فرهنگ و روحیه مهم محسوب می شود که دشمنان همواره به دنبال تحریف این مسئله هستند و این موضوع هوشیاری خانواده ها را می طلبد.

امام جمعه شهرستان لنده ضمن تبریک آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس به همه دانشجویان و دانش دوستان، گفت: همه باید برای تعالی اندیشه های دینی و توجه به علم اندوزی تلاش کنند و آموزش ها در دوران کرونا از طریق مجازی دنبال شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم شرایط در چندماه آینده عادی شود تا دانش آموزان بتوانند در کلاس های درس حاضر شوند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: اربعین حسینی امسال با توجه به چالش کرونا باعث کاهش جمعیت برای پیاده روی شد، ولی مردم عراق به خوبی این مسیر نورانی را با حضور باشکوه خود اجرایی کردند.

امام جمعه لنده گفت: دشمنان از شعار «لبیک یاحسین» و «حب الحسین یجمعنا» می ترسند و باید همه ما در کشور این عزاداری ها را با محوریت فضای مجازی و حقیقی اجرایی کنیم.

وی گفت: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل نشانه اقتدار ایران، بیان مواضع مقتدرانه و بیان کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای فصل نوینی در زمینه ارتباط با کشورهای منطقه و بزرگ ترین اقدام جهت دور زدن تحریم ها است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان