مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است


مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است

امام جمعه شهرستان گچساران ایران را کشوری منطقی و دارای قانون دانست و گفت: مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام « سید امین الله حجازی» ظهر امروز (۲ شهریور ماه) در خطبه های نماز جمعه شهرستان گچساران ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: با انصاف رفتار کردن با مردم، ارفاق و کمک مالی به دیگران در عین تنگدستی، بسیار اجر دارد.

امام جمعه شهرستان گچساران ضمن تأکید بر «اهمیت اخلاق پسندیده انصاف و یاری رسانی به مردم»، گفت: وقتی در زمانی تنگدست بودید و کسی از شما کمکی خواست، اگر همان زمان بتوانید به او کمک کنید بسیار ارزشمند و اجر معنوی و دنیوی دارد.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ادامه داد: جهان مشاهده کرد که خداوند به انقلاب اسلامی در جریان جنگ تحمیلی کمک های غیبی رساند، چرا که کشورمان در وضعیت کاملا ناآماده ای قرار داشت، در حالی که تمام جهان از شرق تا غرب قصد شکست کشور ما را داشتند.

وی به قدرتمندی کشور در زمینه های مختلف نظامی، علمی و ... اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به اندازه ای قدرتمند است که مستضعفین به وجود ایران اسلامی می نازند و مستکبرین از وجود ایران در رعب و وحشت هستند و این قدرت خدایی است.

امام جمعه شهرستان گچساران یادآور شد: همه تحلیل گران سیاسی اعتراف می کنند که کشور ایران قدرتمند بوده و کسی نمی تواند جلوی ایران بایستد زیرا ایران اسلامی پناهگاهی به نام خداوند دارد.


حجت الاسلام حجازی اظهار کرد: آمریکا به شرارت مجسم و عین «شر» است و جز تسلط مطلق بر خاورمیانه و دنیا به چیز دیگری قانع نیست.

وی با بیان اینکه ایران کشوری منطقی و قانون در آن حاکم بوده و قلدری دیگر کشورها را به هیچ وجه نمی پذیرد، یادآور شد: در زمینه برجام و ادامه مذاکرات مطمئن باشید که مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه مذاکره برای حل مشکلات و برداشتن تحریم است.

امام جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: آمریکا از افغانستان خارج نشد، بلکه اخراج شد و راهی غیر از اخراج نداشت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس