نمایشنامه خوانی بچه های مسجد در صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران


 نمایشنامه خوانی بچه های مسجد در صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران

معصومی از برگزاری همایش نمایشنامه خوانی بچه های مسجد به مناسبت چهل و یک سالگی سالگرد پیروزی دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران خبر داد.

«یاسر محمودی برنتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و تداوم تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری و سالن های نمایش برنامه های هنری ویژه چهل و یک سالگی دفاع مقدس همانند سال گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران از برگزاری همایش بچه های مسجد با خوانش ۵ متن نمایشی به صورت لایو از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری مازندران خبر داد، افزود: این برنامه یکشنبه ۴مهر ماه جاری، از ساعت ۱۰ -۱۴ اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه شش گروه نمایشی آثاری از ۴ نویسنده شامل:سه و چهارده، این قصه برای نخوابیدن است، کارستان، حریر و پیر ننا را به شکل نمایشنامه خوانی ارائه خواهند کرد.

محمودی گفت: این برنامه در قالب همایش بوده و هر ۶ گروه حاضر از منتخبین کارگاه های آموزشی حوزه هنری مازندران هستند که پیشتر تحت آموزش تورج زایدلی به این مرحله رسیده اند.

وی افزود: متون حاضر آثاری از «علیرضا سعیدی کیاسری»، «بهناز دوستی»، «رضا بیات» و «محمدرضا آزاد» از مجموعه کارهای بچه های مسجد با موضوعات اجتماعی، مذهبی، آزاد، آئینی و... است که به صورت لایو اینستاگرامی به آدرس http://Instagram.com/hozehonarimazandaran پخش خواهد شد.

رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا