لیست قیمت انواع دوربین‌ کانن در بازار ایران


لیست قیمت انواع دوربین‌ کانن در بازار ایران

اگر به دنبال خرید دوربین عکاسی هستید، در این مقاله قیمت دوربین کانن در مدل‌های مختلف را می‌توانید مشاهده کنید. با شنیدن نام کانن به یاد چه محصولی می‌افتید؟ شرکت ژاپنی کانن سال‌هاست که در بازار ایران به‌عنوان فروشنده دو محصول پرینتر و دوربین عکاسی شناخته می‌شود. کانن یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده محصولات عکاسی و چاپ در جهان است. کانن در سال...

اگر به دنبال خرید دوربین عکاسی هستید، در این مقاله قیمت دوربین کانن در مدل‌های مختلف را می‌توانید مشاهده کنید.

با شنیدن نام کانن به یاد چه محصولی می‌افتید؟ شرکت ژاپنی کانن سال‌هاست که در بازار ایران به‌عنوان فروشنده دو محصول پرینتر و دوربین عکاسی شناخته می‌شود. کانن یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده محصولات عکاسی و چاپ در جهان است. کانن در سال 1937 در توکیو پایه‌گذاری شد.

این شرکت از همان ابتدا بر روی تولید دوربین عکاسی با کیفیت تمرکز داشت و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از برجسته‌ترین و با اعتبارترین برندهای دوربین عکاسی در جهان نشاخته می‌شود. شرکت کانن در کنار ساخت دوربین عکاسی، محصولات دیگری مانند انواع چاپگر و اسکنر نیز تولید می‌کند. بخش زیادی از درآمدهای کانن از فروش چاپگرهای این شرکت تامین می‌شود.

کانن یکی از شرکت‌های قدیمی بازار ایران است. دوربین‌های عکاسی و چاپگرهای این شرکت در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و جزو محصولات پرفروش در میان رقبای خود محسوب می‌شوند. این شرکت ژاپنی علاوه بر کیفیت و دوام محصولات خود، بر قیمت رقابتی و اقتصادی تولیداتش توجه دارد و معمولا قیمت دوربین کانن نسبت به مدل‌های همرده مناسب‌تر است.

مناسب بودن قیمت دوربین عکاسی کانن موجب شده تا محصولات پرفروش این شرکت، دوربین‌های ارزان‌تر و اقتصادی مانند مدل EOS 4000D و EOS 2000D باشند. قیمت دوربین کانن EOS 4000D در حال حاضر حدود 8 میلیون تومان است. قیمت دوربین مدل EOS 2000D نیز نزدیک به 10 میلیون تومان است، البته افزایش قیمت ارز در این روزها موجب شده تا قیمت انواع دوربین کانن نیز رشد داشته باشد.

یکی دیگر از دلایلی که موجب می‌شود محصولات کانن پرفروش باشند آن است که، محصولات جانبی دوربین و حتی پرینترهای کانن به وفور در بازار یافت می‌شود و خریداران مشکلی از این بابت ندارند. در ادامه قیمت دوربین‌های عکاسی کانن در مدل‌های مختلف آورده شده و با کلیک بر روی هر مدل به صفحه فروش آن هدایت می‌شوید.

لیست قیمت دوربین کانن

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره دوربین‌ کانن دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی