آمریکا: مذاکرات هسته‌ ای باید مساله «موشک‌های بالستیک» و «شبه نظامیان» ایران در منطقه را شامل شود


آمریکا: مذاکرات هسته‌ ای باید مساله «موشک‌های بالستیک» و «شبه نظامیان» ایران در منطقه را شامل شود

شفقنا- دستیار وزیر خارجه آمریکا بیان کرد که مذاکرات هسته‌ای باید مسئله موشک‌های بالستیک و شبه نظامیان ایران در منطقه را شامل شوند و اگر ایران قصد احیای برجام را دارد باید فورا به مذاکرات وین بازگردد. به گزارش شفقنا، جوئی هود در پاسخ به سوال «العربیه» درباره اینکه «رفتارهای ایران» حصول پیشرفت در مذاکرات وین را به تاخیر می‌اندازد، ادعا […]

آمریکا: مذاکرات هسته‌ ای باید مساله «موشک‌های بالستیک» و «شبه نظامیان» ایران در منطقه را شامل شودآمریکا: مذاکرات هسته‌ ای باید مساله «موشک‌های بالستیک» و «شبه نظامیان» ایران در منطقه را شامل شود

شفقنا- دستیار وزیر خارجه آمریکا بیان کرد که مذاکرات هسته‌ای باید مسئله موشک‌های بالستیک و شبه نظامیان ایران در منطقه را شامل شوند و اگر ایران قصد احیای برجام را دارد باید فورا به مذاکرات وین بازگردد.

به گزارش شفقنا، جوئی هود در پاسخ به سوال «العربیه» درباره اینکه «رفتارهای ایران» حصول پیشرفت در مذاکرات وین را به تاخیر می‌اندازد، ادعا کرد: اینکه چرا پیشرفتی حاصل نشده را باید از ایرانیان بپرسید چراکه ما در وین منتظر هستیم. ما همه چیز را در کنار یکدیگر می‌بینیم چراکه ایران به اقدامات بی‌ثبات کننده و مخرب مشغول است و اگر قرار باشد به سلاح هسته‌ای دست یابد، از قبل نیز خطرناک‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: پس ما باید برنامه هسته‌ای را به مسیر غیرنظامی بازگردانیم و باید اطمینان حاصل کنیم که به این نگرانی‌های جامعه بین‌المللی رسیدگی می‌شود.

دستیار وزیر خارجه آمریکا همچنین مدعی شد که مذاکرات هسته‌ای باید مسئله موشک‌های بالستیک و شبه نظامیان ایران در منطقه را شامل شوند.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز امروز گفت «فعلاً به مذاکرات باز نخواهیم گذشت، برای ما بیش از حرف و کلمات، میزان عمل دولتمردان آمریکایی به تعهداتشان اهمیت دارد. این قابل قبول نیست که بایدن از یکسو از مذاکره، توافق و حتی درخواست برای مذاکره دوجانبه با ایران صحبت کند اما سیاست های غلط رئیس جمهور قبلی آمریکا یعنی ترامپ را ادامه دهد.»

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا