جباروف علت اصلی تصمیمش برای برنگشتن به استقلال را لو داد


جباروف علت اصلی تصمیمش برای برنگشتن به استقلال را لو داد

سرور جباروف در مورد دلیل این که به استقلال برنگشت چه بود گفت : برنگشتم چون در آن زمان تسویه حساب نکردند، شفر مرا می شناخت و نیاز به تست نبود. نوشته جباروف علت اصلی تصمیمش برای برنگشتن به استقلال را لو داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جباروف علت اصلی تصمیمش برای برنگشتن به استقلال را لو داد

جباروف : چون طلبم را تسویه نکردند در آن زمان برنگشتم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۶
جباروف علت اصلی تصمیمش برای برنگشتن به استقلال را لو داد

سرور جباروف در مورد دلیل این که به استقلال برنگشت چه بود گفت : برنگشتم چون در آن زمان تسویه حساب نکردند، شفر مرا می شناخت و نیاز به تست نبود.

جباروف علت اصلی تصمیمش برای برنگشتن به استقلال را لو داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جباروف بدون‌شک یکی از خارجی‌های محبوب تاریخ باشگاه استقلال است و به‌واسطه کسب ۲ عنوان بهترین بازیکن سال آسیا طی حضورش در تهران حتی سوژه کری‌خوانی‌های هواداران نیز همواره به شمار می‌رفت. به عقیده هواداران و کارشناسان، مغز استقلال در فصل هفدهم به شمار می‌رفت و اگر از این تیم جدا نمی‌شد، چه‌بسا تیم آبی‌پوش می‌توانست به افتخارات خوبی برسد.

هنوز هم هواداران استقلال این بازیکن ازبکستانی را دوست دارند و به‌نوعی با خاطراتش زندگی می‌کنند. شاهد این مدعا هم می‌تواند پیام‌های بی‌شمار تبریک تولد این بازیکن در صفحه شخصی‌اش توسط استقلالی‌ها باشد که به قول خودش خارج از حد تصورش بود. با این حال وی همچنان حدود ۱۰۰ هزار دلار از استقلال طلبکار بود و می‌گوید برای رسیدن به آنچه حقش بود، چاره‌ای جز شکایت به فیفا نداشته است. گفت‌وگو با سرور جباروف را در ادامه می‌خوانید.

برای تولدت گویا حسابی هواداران استقلال برایت سنگ‌تمام گذاشتند.

بله. از همه آنها تشکر می‌کنم. بازی در استقلال این حسن را داشت که با هواداران خوب و دوست‌داشتنی این تیم آشنا شدم و خوشحالم برای این عزیزان خاطراتی را به ثبت رساندم که همیشه از من به نیکی یاد کرده و مدام در صفحه شخصی‌ام به من ابراز محبت و لطف می‌کنند. برای تولدم نیز پیام‌های هواداران بیش از حد انتظارم بود و خوشحالم طوری در استقلال بازی کردم که همچنان خاطرات بازی‌هایم در ذهن هواداران به جا مانده است. در هر صورت بابت این پیام‌ها و لطف همیشگی هواداران استقلال از آنها ممنونم و امیدوارم یک روز بتوانم این حمایت‌ها و محبت‌هایشان را به هر نحوی جبران کنم.

فوتبال ایران و نتایج استقلال را هنوز دنبال می‌کنی؟

بله، چراکه نه. فوتبال ایران و نتایج لیگ داخلی ایران را دنبال می‌کردم ولی به صورت ویژه پیگیر بازی‌های استقلال هستم و حتی تا جایی که فرصت بشود آنها را تماشا می‌کنم.

چه خاطره خوشی از دوران حضورت در استقلال داری؟

فقط خاطرات خوب دارم. گلی که به تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی زدم هواداران استقلال را خیلی خوشحال کرد و به من هم خیلی چسبید. با این حال، دریافت جایزه بهترین پاسور لیگ و بازی‌ساز برایم خیلی جالب بود. من در این مراسم نبودم تا این جایزه را دریافت کنم. این تندیس هنوز به دستم نرسیده است.

چطور ممکن است؛ یعنی آن را گم کرده‌اند؟

من ۲ بار اقدام کردم تا آن را دریافت کنم یا برایم این جایزه را ارسال کنند، اما مدام به من گفتند کدام جایزه، کجاست؟ نیست. شاید هم آن را گم کرده‌اند!

یعنی نمی‌دانی چه کسی آن را تحویل گرفته؟

اتفاقا یکی از دوستانم آنجا بود و این‌طور که شنیده‌ام آن را در ویترین باشگاه قرار داده‌اند. در هر صورت این تندیس و نماد هنوز به دستم نرسیده. این جایزه برایم خیلی‌خوب بود؛ اندازه جایزه مرد سال آسیا برایم ارزش داشت. در هر صورت یکی از بهترین خاطراتم از استقلال دریافت این تندیس بود که برایم ارزش زیادی داشت.

وضعیت طلبت از استقلال به کجا رسیده؟ پولت را گرفته‌ای؟

فکر می‌کنم همه دنبال این سوال باشند. استقلال درحال حاضر به من ۹۳ هزار و ۵۰۰ دلار بدهکار بود ، که پرداخت شد. قرار بود به استقلال برگردم و در نیم‌فصل دوم این تیم را همراهی کنم و حتی صحبت‌های مقدماتی نیز انجام شده بود ولی در آن زمان فقط ۴۰ هزار دلار به من پرداخت شد. قرار بود کل پولم را بگیرم و بعد قرارداد ببندم که در ادامه این اتفاق نیفتاد. از آن تاریخ به بعد هم هیچ پولی به من ندادند تا حدود پارسال. البته در آن زمان برخی رسانه‌ها نوشتند استقلال از من خواسته در تمرینات این تیم تست بدهم که این‌طور نبود بلکه قرار بود برای مشخص شدن آمادگی بدنی‌ام در تمرینات حاضر شده و بعد از آن تست پزشکی بدهم که این هم حق طبیعی باشگاه و کادرفنی بود. وقتی شفر من را می‌شناخت دیگر چه دلیلی داشت دوباره بخواهم برای حضور در استقلال تست بدهم؟ من فقط کل طلبم و بخشی از قرارداد جدیدم را می‌خواستم تا دوباره به استقلال بیایم. اما برخی نوشتند چون جباروف تست نداده، نمی‌تواند برگردد و برخی هم این‌طور عنوان کردند که جباروف بعد از اینکه تسویه کرد، حاضر نشد دوباره پیراهن استقلال را بپوشد. البته جاهایی نیز مطرح شد که این ترفند جباروف است که با استقلال تسویه کرده و بعد از تسویه قصد ندارد به ایران بیاید و تیم را دور زده که این حرف دروغی بیش نبود. فکر می‌کنم هر بازیکن دیگری هم بود تا قبل از تسویه‌حساب و یک دوره جدایی، برای یک شروع جدید در تیم سابقش اقدام نمی‌کرد.

اگر از استقلال دوباره دعوت به همکــــاری شوی، آن را قبول مـــی‌کنــی؟

اگر به‌عنوان بازیکن باشد، خیر، اما شاید بخواهم بیایم و مربی بشوم یا ایران را بگردم یا به‌عنوان یک طرفدار بخواهم استقلال را تشویق کنم، اما به‌عنوان بازیکن دیگر نه!

پس برای مربیگری هم برنامه‌ای داری؟

بله، به این کار علاقه دارم و اقدامات لازم برای مربیگری را بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال پیگیری خواهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس