امیر تتلو فیلم های خیلی خصوصی دنیاجهانبخت را پخش کرد + فیلم


امیر تتلو فیلم های خیلی خصوصی دنیاجهانبخت را پخش کرد + فیلم

رکنا : اعتراف جنجالی دنیا جهانبخت همسر مهراد جم به رابطه داشتن با امیر تتلو خواننده مشهور ایرانی را در این ویدیو ببینید.

دنیا جهانبخت فتومدلینگ است. دنیا جهانبخت مدتی در ترکیه زندگی می کرد. در حال حاضر دنیا جهانبخت هم در انگلیس و هم ترکیه زندگی می کند. دنیا جهانبخت در یک لایو از تتلو گله کرد. در این فیلم حرف های دنیا جهانبخت را بشنوید.

طلاق دنیا جهانبخت

بعد از جدایی مهراد جم از دنیا جهانبخت و بازگشت به ایران شایعات زیادی درباره دلیل جدایی این دو شاخ اینستاگرامی مطرح شد که یکی از مشهورترین آنها رابطه دنیا جهانبخت با امیر تتلو بود. دنیا جهانبخت در یک لایو اینستاگرامی اعتراف می کند که امیر تتلو نباید رابطه اش با او را افشا می کرد.

امیر تتلو ویدیوها و تصاویر زیادی از رابطه اش با دنیا جهانبخت داشت که این تصاویر در برخی موارد غیر اخلاقی هم بود. به همین دلیل هر چندوقت یکبار اقدام به انتشار این تصاویر به صورت نامفهوم می کرد ولی کاربارن می گفتند که این شخص دنیا جهانبخت است. حالا دنیا اعتراف می کند که با امیر تتلو رابطه داشته و او باید حریم خصوصی را حفظ می کرد.

جنجال بر سر بچه دنیا جهانبخت

همه ی حاشیه های دنیا جهانبخت مربوط به بازگشت مهراد نیست، بخش اصلی ماجرا بچه ای است که دنیا جهانبخت باردار است و خیلی ها از جمله خود مهراد می گویند که پدر بچه نامشخص است ! مهراد جم که مدتی پیش به ترکیه و سپس به لندن رفت تا با دنیا جهانبخت شاخ مشهور اینستاگرامی ازدواج کند، دنیا جهانبخت را ترک و به ایران بازگشت. حالا محصول رابطه آنها یک بچه است که مهراد می گوید مال من نیست . البته دنیا جهانبخت می گوید که آزمایش های دی ان ای این بچه را دارد که پدر او مهراد است.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
2 5

حجم ویدیو: 616.10K | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...