منافی: پرسپولیس پختگی لازم برای قهرمانی آسیا را دارد/ باید به بازی با الهلال نگاه ملی داشته باشیم


منافی: پرسپولیس پختگی لازم برای قهرمانی آسیا را دارد/ باید به بازی با الهلال نگاه ملی داشته باشیم

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان گل‌محمدی با 2 بار حضور در فینال آسیا به پختگی لازم برای قهرمانی در آسیا رسیدند.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط پرسپولیس در فاصله کمتر از یک ماه تا دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خیلی خاص است، در بین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شاگردان گل‌محمدی هستند که بدون بازی رسمی باید در این مسابقات شرکت کنند و سایر تیم‌ها در کوران مسابقات هستند و با آمادگی کامل به میدان خواهند آمد و این موضوع شرایط ویژه‌ای را برای پرسپولیس به وجود آورده است.

وی ادامه داد: قطعا کادرفنی پرسپولیس در این مدت برنامه‌ریزی مناسبی خواهند داشت و می‌توانند با انجام بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهند. طبیعتا بازیکنان پرسپولیس به همراه تازه‌واردها نیاز به بازی دارند چون هرچقدر هم که تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند به اندازه یک بازی رسمی برای آنها مفید نخواهد بود. سرخپوشان در حال حاضر شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده است و کمبودی از لحاظ بازیکن حس نمی‌کند و شانس موفقیت بالایی در آسیا دارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم پختگی لازم برای قهرمانی در آسیا را به دست آورده است،‌ عنوان کرد: شاگردان گل‌محمدی تجربه 2 بار حضور در فینال آسیا را دارند و شکل تیمی بازی سرخپوشان نسبت به حریف عربستانی‌اش برتری دارد. ساختار دفاعی و هجومی پرسپولیس نسبت به الهلال در سطح بالاتری قرار دارد. ما در بازی با استقلال تاجیکستان هم این موضوع را دیدیم و تیمِ گل‌محمدی با یک بازی هوشمندانه توانست در تاجیکستان به موفقیت برسد.

منافی افزود: پرسپولیس باید مقابل الهلال هوشیار باشد و فقط به بازی هدفمند خودش فکر کند و اسیر حواشی احتمالی نشود تا غافلگیر نشود. آن چیزی که از الهلال مقابل استقلال دیدیم نشان از این می‌داد که این تیم متکی به 3 بازیکن خارجی‌اش است و بازی تیمی الهلال آنچنان تعریفی ندارد. بازیکنان هجومی پرسپولیس می‌توانند از ضعف خط دفاعی الهلال استفاده کنند و به این تیم ضربه بزنند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس الان به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا حضور دارد و هرکس که می‌تواند در حمایت از این تیم باید کمک کند. از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ گرفته تا بقیه باید راهکاری را بیندیشند و همه باید به بازی پرسپولیس ‌نگاه ملی داشته باشیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی