دو رقمی شدن بیماران بدحال کرونایی در گیلان


دو رقمی شدن بیماران بدحال کرونایی در گیلان

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از دو رقمی شدن بیماران بدحال استان خبر داد و تصریح کرد: بعد از حدود دو ماه بیماران بدحال گیلان به زیر 100 نفر رسید و اکنون 86 بیمار بدحال داریم.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در گیلان را ۴۹۷ نفر دانست و اظهار کرد: از این تعداد ۹۱ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی از دو رقمی شدن بیماران بدحال استان خبر داد و تصریح کرد: بعد از حدود دو ماه بیماران بدحال گیلان به زیر ۱۰۰ نفر رسید و اکنون ۸۶ بیمار بدحال داریم.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به تداوم روند نزولی بستری های روزانه، یادآور شد: طی شبانه روز گذشته ۸۴ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم که از این تعداد ۹۱ بیمار به مراقبت های ویژه نیاز دارند.

مهرابیان، از مردم خواست از دورهمی های خانوادگی اجتناب کنند و گفت: در اماکن و معابر عمومی حتما ماسک داشته باشید و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید، زیرا حفاظت فردی تنها راه کاهش زنجیره انتقال ویروس است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۴ پایگاه شناور واکسیناسیون در گیلان طی شبانه روز گذشته، اضافه کرد: با توجه به اعلام گروه های سنی از سوی وزارت بهداشت و تخصیص سهمیه، آمادگی افزایش شناور مراکز واکسیناسیون را داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس