17 اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند


17 اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 17 نفر از اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ رضا علی‌بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح برخورد با اراذل و اوباش فرماندهی انتظامی پاکدشت در قالب اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان اجرا شد و طی آن با مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۱۷ نفر از اراذل و اوباش پاکدشت که با ایجاد درگیری خیابانی، ایجاد عب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند دستگیر شدند.

علی‌بخشی گفت: از این افراد، چندین قبضه سلاح سرد و پنج قبضه سلاح گرم کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: شش نفر از این افراد با دستو قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی پاکدشت تاکید کرد: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه، مشتریان و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند آگاه باشند که نیروهای انتظامی در کنار دستگاه قضایی با آنان برخورد قاطعانه کرده و به آنان اجازه عرض اندام نمی‌دهد.

۶ نفر از اراذل و اوباش پیشوا دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا نیز از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود فیروزی اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر این که عده‌ای از اراذل و اوباش قصد درگیری و نزاع با عده‌ای از شهروندان دارند، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با شناسایی متهمان و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند شش نفر از اوباش سابقه‌دار را دستگیری و به منظور بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

فرامرزی گفت: در بازرسی از این افراد، تعداد سلاح سرد و یک قبضه گرم کشف شد.

وی افزود: با تکمیل پرونده، متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری