ناگفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال از ماراتن نفس‌گیر با ازبکستان


ناگفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال از ماراتن نفس‌گیر با ازبکستان

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازی ماراتن گونه و نفس‌گیر مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ایران مدعی شد که از قدرت جنگندگی بازیکنان ازبکستان تا آخرین لحظه، با خبر بوده است. نوشته ناگفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال از ماراتن نفس‌گیر با ازبکستان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ناگفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال از ماراتن نفس‌گیر با ازبکستان

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال : می دانستیم که ازبکستان تا آخرین لحظه می جنگند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ | ۸:۰۰
ناگفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال از ماراتن نفس‌گیر با ازبکستان

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازی ماراتن گونه و نفس‌گیر مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ایران مدعی شد که از قدرت جنگندگی بازیکنان ازبکستان تا آخرین لحظه، با خبر بوده است.

ناگفته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال از ماراتن نفس‌گیر با ازبکستان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص دیدار با ازبکستان صحبت کرد.

در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال، ایران و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۹ بر ۸ ایران به پایان رسید و ایران موفق شد راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

محمد ناظم الشریعه بعد از پیروزی نفس گیر مقابل ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهای در لیتوانی صحبت های زیر را مطرح کرد:

آقای ناظم الشریعه چرا بازی مقابل ازبکستان کمی سخت شد؟

همانطور که در قبل گفته بودم همه تیم‌های حاضر در جام جهانی کیفیت خوبی دارند تغییرات ازبکستان محسوس بود تیم ما هم در اواخر بازی شیرازه کار از دستش در رفته بود چون خیال می کردیم کار تمام است و دفن کردیم من در جلسه آنالیز به بچه‌های تیم گفته بودم ازبک ها تا آخرین لحظه می جنگند آنها هم جوان هستند و بسیار تلاش می‌کنند آنها تا یک ثانیه مانده به پایان بازی جنگیدند با کیفیت خوبی از خود نشان دادند ازبکستان با میانگین سنی ۲۶ سال تیم قدرتمندی است تیم ملی ایران آرژانتین و برزیل میانگین سنی ۳۰ سال دارند و همین قدرت جوانی کار را برای رقبای ازبک ها سخت می‌کند.

ازبک ها تدارکات خوبی دیده بودند اما آنچه باعث خوشحالی من شد دوندگی بسیار بالای بازیکنان ایران بود وقتی نتیجه ۹ بر ۵ شد تیم ملی بازی را کمی آسان گرفت اما با این حال جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم مخصوص نیمه دوم شروع طوفانی داشتند.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است در مرحله بعد با قزاقستان بازی کند در رابطه با این بازی صحبت کنید؟

قزاقستان تیمی متفاوت است پایه بازی قزاق ها استفاده از دروازه بان در بازی و مشارکت در تهاجم است دروازه بان قزاق ها چند سالی است که به عنوان بهترین دروازه بان فوتسال جهان انتخاب می شود نیکیتا بازی با پای بسیار خوبی دارد چون جلو می‌آید و کار دفاعی رقبا سخت می شود دلیل برتری قزاقها استفاده از همین تاکتیک است ما با آنها بازی کرده ایم و می دانیم کار آسانی نداریم ولی اما اگر می خواهیم در زمره ۴ تیم نهایی جام جهانی باشیم باید قزاقستان را ببریم امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!