فرمانده سپاه قزوین از مرکز واکسیناسیون آبیک بازدید کرد


فرمانده سپاه قزوین از مرکز واکسیناسیون آبیک بازدید کرد

قزوین -ایرنا- سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین روز شنبه با حضور در سالن پیامبر اعظم(ص) شهر آبیک بر نحوه فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان نظارت کرد.  

به گزارش ایرنا، این بازدید به منظور تسریع در روند واکسیناسیون گروه های مختلف سنی دانش آموزان، بررسی ظرفیت سالن تجمیعی و استفاده بیشتر از توان و ظرفیت سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک جهت تسهیل و تسریع در امر واکسیناسیون صورت گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر عج قزوین در این بازدید، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور نیافتن در تجمعات و استفاده مستمر از ماسک، نکات مهمی است که همچنان مسئولان حوزه بهداشت و درمان به عنوان بهترین راهکار بر آن تاکید دارند.

رفیعی آتانی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، لزوم حساسیت بیشتر مجموعه آموزش و پرورش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان باید به صورت ویژه مورد تاکید قرار گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک نیز در این بازدید،گفت: همراهی و حضور فعالانه سپاه ناحیه در انجام امور شهرستان به ویژه در موضوع مقابله با کرونا جای تقدیر دارد.

شهرام احمدپور گفت:امروز با تلاش و همراهی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان، دستگاه‌های اجرایی و صاحبان سرمایه و مدیران واحدهای خصوصی توانستیم گام‌های بلندی در مقابله با کرونا برداریم که امیدواریم شاهد تداوم این همکاری‌ها تا ریشه کنی کویید ۱۹ باشیم.

شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک