دستگاه های دولتی 232 میلیارد تومان به شهرداری بجنورد بدهکار هستند


دستگاه های دولتی 232 میلیارد تومان به شهرداری بجنورد بدهکار هستند

بجنورد- ایرنا- رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی بجنورد گفت: 49 دستگاه دولتی 232 میلیارد تومان به شهرداری بجنورد مرکز خراسان شمالی بدهکار هستند.

یوسف مغروری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشگاه بجنورد، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش و حوزه علمیه بیشترین بدهکاری را به شهرداری بجنورد دارند.

وی تصریح کرد: شهرداری بجنورد بدلیل شرایط بد اقتصادی در جامعه و محدودیت های کرونایی با مشکلات بودجه ای همراه است و این روند آینده شهرداری را با مشکل مواجه می کند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای ادامه فعالیت شهرداری بدهی خود را باید پرداخت کنند، افزود: در این راستا در کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر بجنورد میزبان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بودیم که مقرر شد تا ادارات مجبور به پرداخت بدهی خود شوند.

وی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید بیش از این در انجام امور به شهرداری بجنورد کمک کنند، ادامه داد: امورات مهم مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز و دیگر موارد شهری از فعالیت های مهمی است که در کنار این همدلی و همکاری در اولویت کارها قرار خواهد گرفت.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است