آشنایی با مشخصات انواع درب ضد سرقت لوکس و ارزان قیمت


آشنایی با مشخصات انواع درب ضد سرقت لوکس و ارزان قیمت

درب های ضد سرقت بر حسب رنگ، طرح، کشور سازنده، قیمت و جنس درب دسته بندی می شوند.

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درب ضد سرقت از سری درب های شیک و مدرن موجود در بازار است. این درب ها که دارای امنیت بسیار بالا برای ساختمان ها هستند به مرور زمان دچار تغییرات مهمی در ظاهر و ساختار خود شدند. این مدل از درب های ورودی ساختمان در گذشته در رنگ ها و طرح های محدودی در بازار موجود بودند اما امروز شما با حجم گسترده ای از این محصولات با طرح های مختلف در بازار مواجه هستید. درب های ضد سرقت بر حسب رنگ، طرح، کشور سازنده، قیمت و جنس درب دسته بندی می شوند. گران ترین مدل ها، در دسته درب ضد سرقت لوکس قرار دارند که دارای رویه چوب طبیعی راش و گردو هستند و ارزان ترین مدل درب ضد سرقت همان درب فلزی یا درب رویه فلز چینی است. قیمت درب ضد سرقت بر حسب جنس درب، رویه، ابعاد، رنگ، یراق آلات و کشور سازنده متفاوت است.

درب ضد سرقت لوکس

همان طور که در ابتدای مطلب بیان شد، درب ضد سرقت لوکس جزء گران ترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می رود. این درب ها دارای رویه هایی از جنس چوب طبیعی می باشند که این امر موجب می شود در مقابل تابش نور خورشید و رطوبت بسیار مقاوم بوده و به سختی دچار پوسیدگی و خرابی شود. در ساخت در ضد سرقت لوکس، از بهترین و با کیفیت ترین مدل های یراق آلات استفاده می شود. قفل ها مهم ترین نقش را در امنیت این درب ها ایفا می کنند که عمدتا در درب های لوکس و لاکچری انواع قفل دیجیتال الکترونیکی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دیگر مشخصات این درب ها وجود روکوب، تاج و حکاکی هایی بر روی رویه درب است که موجب زیبایی دو چندان این درب ها می شود. درهای ضد سرقت نیمه لوکس نیز از دیگر محصولات فروشگاه درب ضد سرقت است. همچنین این درب ها بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت درب امن معتبر ترین مرکز پخش انواع درب ساختمانی در ایران است. برای خرید با این فروشگاه تماس بگیرید.

آشنایی با مشخصات انواع درب ضد سرقت لوکس و ارزان قیمت

درب ورودی لابی

درب لابی، دربی است که معمولا در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار میگیرد. این درب ها به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید در مقابل عوامل محیطی بسیار مقاوم بوده و همچنین دارای امنیت بسیار بالایی نیز باشند. درب ورودی لابی از جمله درب هایی است که بر روی نمای ساختمان شما تاثز بسزایی دارد و نشانگر نوع معماری و شخصیت ساختمان شما می باشد. از پرفروش ترین مدل های درب ورودی لابی، درب های ساخته شده از چوب ترمووود می باشد که این روزها مورد استقبال بسیاری از معماران قرار گرفته است.

قیمت انواع درب لوکس ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت بر حسب نوع رویه درب و یراق آلات کار شده در آن بسیار متفاوت است. درب های لوکس از بهترین یراق آلات و قفل ساخته شده اند و همین امر موجب افزایش قیمت این محصولات شده است. ابعاد درب هم در قیمت تمام شده تاثیر می گذارد. شما می توانید درب با ابعاد استاندارد را تهیه نمایید و یا اگر محل مورد نصب درب دارای سایز استاندارد نبود می توانید درب را به صورت سفارشی تهیه نمایید که معمولا قیمت درب های سفارشی مقداری گران تر از درب های موجود است. گران ترین نوع درب، درب با رویه چوب و ارزان ترین مدل درب، درب با رویه فلزی می باشد.

ویژگی ها و مشخصات درب های ضد سرقت لوکس

تمام درب های ضد سرقت دارای ساختار یکسانی می باشند و آن چه این درب ها را از سایر درب های معمولی متمایز می کند ظاهر و رویه درب است. درب های ضد سرقت لوکس دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند که جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشد. مشخصات کلی درب های ضدسرقت لوکس شامل این موارد می باشد:

این درب ها دارای استراکچری از جنس فولاد می باشند که موجب افزایش امنیت این درب ها می شود. ورق مورد استفاده در چهارچوب ورق فولادی به ضخامت حداقل 1.5 میلی متر است. غیرقابل نفوذ و اهرم نمودن می باشند. دارای چشمی درب با زاویه دید بالا استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مدل های یراق آلات(قفل دیجیتال، چشمی دیجیتال، شب بند، دستگیره هوشمند و..) از بهترین و با کیفیت ترین مدل های قفل درب ضد سرقت در ساخت این درب ها استفاده شده است. لولای استفاده شده در درب ضدسرقت قابل تنطیم می باشد. در ضد سرقت با بتن یا پلاستو فوم پر می شود. (هزینه پر کردن با پلاستو فوم گران تر است اما امنیت آن بیشتر می باشد) عایق میانی پر شده در این درب ها به ضخامت ۴۵ میلی متر یونولیت فشرده می باشد که موجب ایجاد عایق صوتی، حریق و آنتی باکتریال است.

آشنایی با مشخصات انواع درب ضد سرقت لوکس و ارزان قیمت

رنگ بندی موجود در درب های ورودی ساختمان

درب های ضد سرقت در گذشته فقط دارای رنگ های قهوه ای بوند اما امروز با افزایش تولیدات این درب ها در طرح ها و رنگ های دلخواه در بازار موجود می باشند. درب ضد سرقت سفید از جمله درب هایی است که این روزها از استقبال خوبی برخوردار شده است. از رایج ترین رنگ های کارشده در این درب ها می توان به درب گردویی روشن و تیره، سفید و مشکی، سفید طلایی اشاره داشت. همان طور که اشاره شد درب سفید از طرفداران زیادی برخوردار است اما نگهداری این درب ها به دیل رنگ روشن آن ها کمی سخت است و نیاز به مراقبت بیشتری دارند ولی جلوه و زیبایی درب سفید بسیار چشم گیرتر از سایر رنگ ها است.

بهترین درب های ضد سرقت از چه جنسی هستند؟

درهای ضد سرقت دارای جنس ها مختلفی می باشند که بسته به بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از این درب ها را تهیه نمایید. این تفاوت در جنس درب ضد سرقت از تفاوت در رویه های انتخاب شده برای درب ها نشات می گیرد. رویه های درب ضد سرقت دارای جنس های مختلفی می باشد. این درب های شامل این موارد می شوند:

درب روکش پی وی سی در ضد سرقت رویه چوب درب با رویه ام ای اف درب فلزی درب کامپوزیتی درب HDF

هر کدام از این درب ها دارای قیمت و مشخصات منحصر به فرد خود می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع درب ساختمانی می توانید با فروشگاه درب امن تماس بگیرید.

درب رویه فلزی

درب ضد سرقت فلزی یا درب رویه فلزی از ارزان ترین مدل های درب ضدسرقت در فروشگاه ها است. این درب ها که به درب ارزان چینی هم معروف هستند دارای کیفیت مطلوبی نبوده و بیشتر دارای ظاهری شبیه درب ضدسرقت هستند. البته مدل های با کیفیت درب رویه فلز نیز در بازار موجود می باشد. بنابراین در هنگام خرید درب ضد سرقت باید بسیار دقت نمایید که درب با کیفیت بالا را تهیه نمایید. درب رویه فلزی دارای تنوع طرح و رنگ بندی نیست.

بهترین مدل درب ضد سرقت را از کجا بخریم؟

فروشگاه های متعددی در سطح شهر با عنوان مرکز فروش درب ضد سرقت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها دارای مدل های مختلف درب ساختمانی هستند، اما بهتر آن است که برای خرید این درب ها مستقیم از تولیدکنندگان درب ضد سرقت اقدام نمایید. بدین ترتیب می توانید درب ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید و از اصل بودن محصولات نیز اطمینان حاصل فرمایید. فروشگاه درب امن به عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت سال هاست در ایران فعالیت می نماید. این مرکز فروش درب ضد سرقت دارای بهترین و جدیدترین انواع درب ساختمانی می باشد. شما می توانید تمام محصولات را در آدرس اینترنتی این فروشگاه مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !