افزایش جبهه‌های کاری برای تسریع در حل مشکل فاضلاب اهواز


افزایش جبهه‌های کاری برای تسریع در حل مشکل فاضلاب اهواز

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تلاش ما بر این است تا در مدت زمان کم و با فعال کردن جبهه های کاری بیشتر، مشکل فاضلاب شهرستان اهواز را حل کنیم. در این زمینه به دنبال سرعت بخشیدن به روند اجرای خطوط و ایستگاه های پمپاژ هستیم.

حمیدرضا جانباز در حاشیه بازدید از طرح های فاضلاب اهواز که شامگاه سوم مهرماه در اهواز انجام شد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز از کارگاه‌های اجرایی طرح‌های فاضلاب شهرستان اهواز بازدید کردیم. در کل شهر اهواز، ۳۸ جبهه کاری فعال وجود دارد که عمدتا مشغول اجرای خطوط، بازسازی و ترمیم خطوط آسیب دیده از آبگرفتگی‌های قبلی هستند.

وی افزود: ۲۲ جبهه کاری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اهواز تجهیز شده و در این بخش‌ها مشغول به کار است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: این تصفیه‌خانه که به صورت آزمایشی وارد مدار شده، با کیفیت مناسبی در حال کار است.

جانباز با بیان اینکه شهر اهواز به کارگاه اجرایی فاضلاب تبدیل شده است، عنوان کرد: این مساله مورد تاکید رئیس جمهور بوده و اهواز، اکنون به کارگاه اجرایی فاضلاب تبدیل شده است تا بتوانیم مشکلات این شهر را در بحث فاضلاب حل کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در مدت زمان کم و با فعال کردن جبهه‌های کاری بیشتر، مشکل فاضلاب شهرستان اهواز را حل کنیم. در این زمینه به دنبال سرعت بخشیدن به روند اجرای خطوط و ایستگاه‌های پمپاژ هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نقاطی که در سنوات گذشته دچار آبگرفتگی شده‌اند در اولویت قرار دارند تا هرچه سریع‌تر ترمیم شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !