حذف نقطه پرتصادف در محور خرم‌آباد_کوهدشت


حذف نقطه پرتصادف در محور خرم‌آباد_کوهدشت

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چگنی گفت: شش‌ماهه نخست امسال بیش از 31 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان اصلاح شده است.

محسن لطیفی نیا امروز سوم مهرماه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش از ۳۱ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چگنی پاکسازی و نقطه پرتصادف مله شبانان در محور خرم‌آباد_کوهدشت به طول یک کیلومتر اصلاح شده است.

وی تصریح کرد: نصب ۱۲۱ عدد استوانه ایمنی، ۹۲۴ عدد انواع علائم جاده‌ای مسیرنما، قوس‌نما و ...، ۱۹ عدد سرعتکاه، برقراری تردد و رفع انسداد ناشی از تصادف به تعداد ۳۸ مورد، خط‌کشی محورهای اصلی و فرعی به طول ۱۲ کیلومتر، نصب ۴۰ عدد نیوجرسی، نصب و تعمیر ۲۴۵ شاخه گاردریل، نصب ۳۴ عدد بشکه ایمنی و ایمن‌سازی ۱۵ نقطه پرخطر با نصب علائم و خاک‌ریز بخش دیگری از عملکرد شش‌ماهه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چگنی در این مدت بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چگنی خاطرنشان کرد: در حوزه حریم راه در این شش‌ماهه تعداد ۱۲۱ پرونده متقاضیان ساخت‌وساز در حریم راه مورد بازدید قرار گرفته و کروکی محل تهیه شده، همچنین ۲۳ مورد اخطار برای متجاوزان به حریم صادر شده است.

لطیفی لکه‌گیری و چاله گیری با آسفالت سرد و گرم به میزان ۵۸۰ تن، رفع آب شستگی محورهای اصلی و روستایی به میزان ۱۸۰۰ مترمکعب، ۱۰۵ کیلومتر شانه سازی و کانال زنی، اصلاح و پاکسازی قنو در طول ۸۹ کیلومتر، ایجاد هره خاکی در ۱۲ نقطه پرتگاهی و دهانه پل‌ها، شش هزار مترمکعب ریزش برداری محورهای اصلی، فرعی و روستایی، ۳۰۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری و زیرسازی محور اصلی خرم‌آباد_کوهدشت گردنه مله شبانان به طول یک کیلومتر را به‌عنوان سایر اقدامات شاخص در این شهرستان برشمرد.

وی از پاکسازی دهانه و تنقیه ۹۶ دستگاه پل در شش‌ماهه امسال خبر داد و افزود: تعمیر و بازسازی شش دستگاه پل آسیب‌دیده از سیل و احداث یک دستگاه پل موقت در مناطق سیل‌زده نیز در این مدت صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چگنی انجام ۴۸ گشت کنترل دروازه‌ای در حوزه حمل‌ونقل کالا و ۲۵ مورد در حوزه مسافر، بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل به تعداد دو مورد، برگزاری سه جلسه کارگروه حمل‌ونقل در شهرستان و ۲۰ مورد بازدید از نقاط پرتصادف را از عملکردهای شاخص شهرستان چگنی در حوزه حمل‌ونقل و ایمنی عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید