نوریس هراسناک از پول پوزیشن خود!


فرمول یک ایران – لندو نوریس راننده تیم مکلارن با وجود کسب پول پوزیشن از همین الان به فکر دور اول مسابقه فردا است و احساس نگرانی می کند. باران شدید، طوفان و رعد و برق باعث شد تا مسئولین برگزاری تصمیم به لغو شدن تمرین سوم مسابقه سوچی 2021 شوند. با گذشت زمان شرایط جوی مساعد تر شد و اجازه برگزاری Q1 را بدون مشکلی داد. با وجود دمای پایین پیست، شرایط...

فرمول یک ایرانلندو نوریس راننده تیم مکلارن با وجود کسب پول پوزیشن از همین الان به فکر دور اول مسابقه فردا است و احساس نگرانی می کند.

باران شدید، طوفان و رعد و برق باعث شد تا مسئولین برگزاری تصمیم به لغو شدن تمرین سوم مسابقه سوچی ۲۰۲۱ شوند. با گذشت زمان شرایط جوی مساعد تر شد و اجازه برگزاری Q1 را بدون مشکلی داد. با وجود دمای پایین پیست، شرایط برای استفاده از لاستیک های خشک در انتهای Q3 مهیا شد و لندو با استفاده از این فرصت توانست پول پوزیشن را کسب کند.

پیچ یک سوچی در این شرایط به مانند دریاچه ای است که تا پیچ دو ادامه پیدا می کند و همیشه برای کسی که در موقعیت پول پوزیشن است بسیار خطرناک است. پس این رتبه یک در تعیین خط می تواند دوست خوب و وفاداری برای او نباشد.

نوریس بعد از تعیین خط گفت:

دنبال این نیستم که فردا نفر اولی باشم که به پیچ یک می رسم. با این حال کسی چه می داند شاید شرایط به گونه ای شد که مطابق میل ما باشد. در بهترین موقعیت پیست قرار دارم و از این اتفاق خوشحالم.

این اولین پول پوزیشن من بود که امیدوارم تعداد آن بیشتر از این ها شود. بسیار خوشحالم و نمی دانم چگونه آنرا وصف کنم. تعیین خط دیوانه کننده ای بود که توانستیم در انتها بهترین تصمیم را بگیریم و این موفقیت را کسب کنیم.

برای گرفتن پول پوزیشن صرفا با فکر کردن به آن نمی رسید و باید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید تا آنرا بدست آورید بنابراین بسیار خوشحالم و از تیم بخاطر عملکرد فوق‌العاده تشکر میکنم.

نوریس هراسناک از پول پوزیشن خود!نوریس هراسناک از پول پوزیشن خود!

لندو نوریس ، مک لارن

نوریس همچنین گفت که برای کسب این رتبه خطرات زیادی را به جان خریده که خوشبختانه نتیجه مناسبی به همراه داشت و بهترین راه برای ادامه دادن روند موفقیت آمیز مکلارن در مونزا بوده است.

لندو ادامه داد:

واقعا سخت بود. سعی می کردم خوب به نظر برسم ولی در حقیقت شرایط سختی داشتم. در تعیین خط امروز هیچکس نمی دانست در انتها چه خواهد شد و همه چیز دائما درحال تغییر بود.

مثلا خود من تا دور قبل آن حدود دو ثانیه عقب تر بودم و اطمینان نداشتم تا بتوانم دور بهتری را ثبت کنم ولی سعی کردم لاستیک ها را گرم نگه دارم و در دور خود ریسک زیادی انجام دادم و خوشحالم که نتیجه مناسبی داشت.

بعد از نتیجه مونزا، حقیقتا تصور نمی کردیم بتوانیم چنین نتیجه ای کسب کنیم ولی وقتی شرایط جوی این گونه می شود بهترین فرصت است تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم که این کار را خوشبختانه کردیم. این بهترین راه برای شروع این هفته بود و امیدوارم ادامه پیدا کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج