ارائه خدمات مشاره‌ای بدون وقفه به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز


ارائه خدمات مشاره‌ای بدون وقفه به دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مرکز مشاوره‌ دانشگاه در طول سال بدون هیچ وقفه‌ای حتی در تابستان خدمات ارائه می‌دهد. همه خدمات مشاوره‌ای دانشگاه به شکل رایگان است و خوشبختانه تیم درمان ما کاملا متخصص و متشکل از روانپزشک، مشاور تحصیلی، روانشناس بالینی و مددکار اجتماعی است.

فرخنده دنیوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های مرکز مشاوره دانشگاه برای نیم‌سال جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰، اظهار کرد: جدول زمان‌بندی مشاوره‌های آنلاین و تلفنی را اعلام کرده ایم و برای ترم جدید نیز تعداد مشاوران خود را افزایش دادیم. علاوه بر خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین، طرح پایش سلامت روانی دانشجویان را داریم که برای دانشجویان قدیمی و نودانشجویان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار طرح پایش سلامت روان، طرح همدلی نیز برگزار خواهد شد که در این طرح با همه دانشجویان تماس گرفته خواهد شد و وضعیت روحی و روانی آن‌ها پایش خواهد شد. همچنین وضعیت تحصیلی دانشجویان مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر دانشجویی در دوران کرونا یکی از افراد خانواده خود را از دست داده است از نظر روحی روانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره‌ دانشگاه در طول سال بدون هیچ وقفه‌ای حتی در تابستان خدمات ارائه می‌دهد. همه خدمات مشاوره‌ای دانشگاه به شکل رایگان است و خوشبختانه تیم درمان ما کاملا متخصص و متشکل از روانپزشک، مشاور تحصیلی، روانشناس بالینی و مددکار اجتماعی است. دانشجویان، پرسنل دانشگاه و اعضای هیات علمی همراه با خانواده می‌توانند از خدمات رایگان ما استفاده کنند.

دنیوی‌زاده در پایان با اشاره به تحت پوشش قرار دادن دانشجویان وزارت علوم، گفت: این آمادگی را داریم که خدمات مشاوره‌ای خود را به دیگر دانشجویان وزارت علوم در استان ارائه دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش