دشمنان محکم ترین سیلی را در دفاع مقدس دریافت کرد


دشمنان محکم ترین سیلی را در دفاع مقدس دریافت کرد

امام جمعه شهرستان لنده گفت: دفاع مقدس ما یک گنج ارزشمند بوده که هرچه از آن برداشت شود کم است، چرا که محکم ترین سیلی را دشمن از دفاع مقدس خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت الله محمودی اصل» امروز (۱ مهر ماه) در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت لنده با امام جمعه شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: همه بزرگان ما از دهه ۶٠از دهه صفا، بیداری، ولایت مداری، همدلی و نوعدوستی به نیکی یاد می کنند که باعث روشنگری عمومی شده است.

امام جمعه شهرستان لنده افزود: این دهه سرآمد بود از ایمان خلوص، از خود گذشتگی، ولایت مداری و عدالت خواهی بود که دفاع مقدس ما نیز از همین عناصر شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ما یک گنج ارزشمند است که هرچه از آن برداشت شود کم است چرا که محکم ترین سیلی را دشمن از دفاع مقدس خورده است.

محمودی اصل گفت: دشمنان از هر روزنه ای برای از بین بردن غیرت دینی و حمله و تحریم ها دست بر نمی دارند و وقتی شخصیتی همانند حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند براساس آمار دشمن بیش از ٢۵میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر این شهید حضور یافتند که همین امر خنثی کننده توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه شهرستان لنده افزود:آنچه باعث اعتلای نظام ما شده، بحث حفظ روحیه شهادت طلبی در جامعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.

وی گفت: تربیت افراد در جامعه یک نیاز اساسی است لذا باید در مدارس این مهم مورد تاکید قرار گیرد تا این سیره و فرهنگ به درستی به بطن ذهن آماده دانش آموزان و نسل جوان ما منتقل شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق