برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در 20 نقطه از شهرستان ملایر


برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در 20 نقطه از شهرستان ملایر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی به صورت نمادین در 20 نقطه از سطح شهرستان از جمله شهر ملایر، شهرهای سامن، جوکار، اسلامشهرآق گل، زند و روستای علوی خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری مراسم اربعین حسینی در بیش از ۱۲۰ نقطه از سطح شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه امسال برگزاری مراسم اربعین رونق بیشتری گرفته است و این مراسم در بیش از ۱۲۰ نقطه شهرستان توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی بصورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

نجفی مقدم به فعالیت بیش از ۶۰ مداح و برگزاری مراسم چهارپایه خوانی در این ایام اشاره و تصریح کرد: امسال مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به صورت نمادین در ۲۰ نقطه از سطح شهرستان از جمله شهر ملایر، شهرهای سامن، جوکار، اسلامشهرآق گل، زند و روستای علوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در شهر ملایر از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز دوشنبه ۵ مهرماه از میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و سپس عزاداران به سمت میدان امام خمینی حرکت کرده و در میدان امامزاده عبدالله، اجتماع عزاداران را از ساعت ۱۱ تا ۱۲ خواهیم داشت.

نجفی مقدم با بیان اینکه در مسیر حرکت موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی به همت هیئت‌های مذهبی و اهالی محله‌های در مسیر برپا خواهد شد، گفت: توزیع غذای نذری، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، واکس صلواتی و واکسیناسیون عزاداران حسینی در این موکب‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر روضه خوانی جلو درب مساجدی که در مسیر پیاده روی قرار دارند و نیز اجرای گروه‌های سرود را از دیگر برنامه‌های این پیاده‌روی نمادین برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم بصورت خود جوش و با همت هیئت‌های مذهبی در شب و روز اربعین پخت و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: تعدادی بسته معیشتی نیز توسط هیئت‌های مذهبی، مداحان و مساجد سطح شهرستان در ایام اربعین بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا