نماینده ملایر: عظمت جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است


نماینده ملایر: عظمت جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: شهدا برای حفظ حریت، استقلال و هویت مستقل کشور جان خویش را فدا کردند و برهمین اساس اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام«احد آزادیخواه» شنبه شب در یادواره شهید «حامد اصفهانی» شهید شاخص سال شهرستان ملایر با اشاره به اینکه شاخصه شهدای دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار برای عزت و عظمت ایران اسلامی است، افزود: شهدای دوران دفاع مقدس تمام هستی و آینده خود را فدا کردند تا آینده ای روشن و پرافتخار را برای دین، مردم و کشور تضمین کنند.

وی با بیان اینکه واقعه کربلا منجر به حفظ ولایت و پایداری و استواری دین اسلام شد، اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس همچون شهید شاخص «حامد اصفهانی‌» مدافع ولایت بودند و سینه خود را مقابل آتش اهریمن سپر کردند تا از کیان و حریم اسلام حفاظت و حراست کنند.

نماینده ملایر: عظمت جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهدا زنده‌ و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منجر به حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی می شود و این مهم امروز یک وظیفه ملی و همگانی است.

به گزارش ایرنا؛ شهید «حامد اصفهانی» که در سن ۱۷ سالگی در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به مقام والای شهادت رسید، امسال به عنوان شهید شاخص شهرستان ملایر معرفی شده است.

۳۱ شهریور(همزمان با آغاز جنگ تحمیلی) تا ۶ مهر در تقویم ملی به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا