الگوی دفاع مقدس راهکار مناسبی برای رفع مشکلات کشور است


الگوی دفاع مقدس راهکار مناسبی برای رفع مشکلات کشور است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب، دفاع مقدس را یک الگوی موفق مدیریتی دانست و گفت: امروز این الگو و پیاده کردن مدیریت جهادی، انقلابی و میدانی راهکار مناسبی برای رفع بسیاری از مشکلات کشور است.

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: تقویت خودباوری، اتکاء به داخل، اعتماد به نفس و قدرتمند شدن اسلام و انقلاب از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس از دوران های پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی در کشور است که مردم متدین، غیور، ایثارگر و شجاع ایران اسلامی با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دنیای استکبار ایستاده و دشمن تا دندان مسلح را با نیروی ایمان و تقوا و مجاهدت به زانو درآوردند.

امام جمعه سرپل ذهاب همچنین در دیدار با بسیجیان به مناست هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مملو از امدادهای غیبی است که حاصل تقوا، توسل و توکل رزمندگان سپاه اسلام است و خاطرات ایثارگران دوران دفاع مقدس باید برای انتقال فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه گردآوری شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: در آن زمان، دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد و کشور ما دفاع کرد و این دفاع در مقابل استکبار شکل گرفت، و از نطفه خفه کرد.

او ادامه داد: بسیج ظرفیتی است که در تمام میدان ها در طول سال های انقلاب، از جنگ تا بازسازی از مشکلات اجتماعی تا سیاسی حضور دارد، گره ها را باز می کند و بن بست ها را می شکند.

وی اضافه کرد: رسالت بسیج تنها در منطقه و کشور گنجانده نمی شود، بلکه امروز در تمام دنیا باید با استراتژیک و راهبرد خاص، گفتمان دین و اسلام را رواج بدهیم، مقدمات ظهور حضرت عصر(عج) را در سراسر دنیا فراهم کنیم.

وی گفت: الگوی جوانان ما، باید شهدای همچون شهید فهمیده و حججی و بهنام محمدی باشد، باید هوشیار باشیم دشمنان برای نسل های امروزی ما الگو نسازند، در حقله های صالحین، پایگاه های بسیج نسبت به بازگوکردن دستاوردهای انقلاب و فتح الفتوح شهدای اسلام بی تفاوت نباشیم تا به دست فراموشی سپرده نشود.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز گفت: مزار شهدای شهرستان سرپلذهاب سندی گلگون کفن بر تمام رشادت های منطقه غرب در هشت سال جنگ تحمیلی است.

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» افزود: شعار محوری هفته دفاع مقدس" ما مقتدریم" است و این برگرفته از اقتدار بی نهایت کشور جمهوری اسلامی در سراسر دنیا است که به واسطه خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام حاصل شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!