نماینده مجلس: همکاری دولت و قوه قضاییه زمینه‌ساز اشتغالزایی است


نماینده مجلس: همکاری دولت و قوه قضاییه زمینه‌ساز اشتغالزایی است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با همکاری قوه قضاییه و رفع موانع واحد های تولیدی زمینه ساز اشتغالزایی و رفع بیکاری می شود.

عباس گلرو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی سمنان نیاز عزم جدی تر دولت در راستای احیای واحدهای تولیدی و رفع مشکل بیکاری است که با کمک قوه قضاییه این امر سرعت می گیرد.

وی ابراز داشت: فرایند انتخاب استاندار سمنان توسط وزیر کشور و همراهی نمایندگان ملت با مشاوره ها صورت می گیرد که با کمک یکدیگر به دنبال انتخاب و انتصاب یک استاندار عملیاتی ، اجرایی و هماهنگ با جامعه هستیم.

وی با اشاره به نیاز تحول اساسی در استان تصریح کرد: با انتصاب استاندار عملگرا و فعال می توان مشکلات بسیاری را در استان مرتفع ساخت همچنین باید توجه داشت تا در فضای بومی و غیر بومی انتخاب استاندار محدود نشویم و تنها عملکرد را در نظر بگیریم.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در خصوص بهبود وضعیت اشتغال در حوزه انتخابی برنامه ریزی هایی جهت اشتغالزایی از طریق نهاد های خیریه و بنیاد های ملی با تکیه بر اشتغال بانوان بی سرپرست یا بد سرپرست و جوانان صورت گرفته است.

گلرو ابراز داشت: دولت باید به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی کند که باعث گره انداختن به کار واحد های تولیدی و در نهایت تعطیلی آن ها نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!