معاون فرماندار:استقرار ادارات مطالبه مردم زرآباد سیستان و بلوچستان است


معاون فرماندار:استقرار ادارات مطالبه مردم زرآباد سیستان و بلوچستان است

زاهدان- ایرنا- معاون فرماندار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: استقرار ادارات دولتی در این شهرستان جدید التاسیس مطالبه جدی و به حق مردم است.

به گزارش ایرنا اسماعیل بلیده‌ای شامگاه شنبه در کارگروه مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای،آسیب‌های اجتماعی و شورای هماهنگی وقایع حیاتی زرآباد اظهارداشت: استقرار سریعتر دستگاه‌های اجرایی در این خطه به دغدغه همگان تبدیل شده به طوریکه مردم ناچارند برای انجام برخی امور اداری مسافت طولانی ۱۷۰ کیلومتری به شهرستان کنارک را بپیمایند.

وی با اشاره به نیاز مبرم روکش مسیر زرآباد به کنارک به طول ۳۰ کیلومتر و اینکه برخی از روستاهای ساحلی این شهرستان در بحث جاده مشکل دارند افزود: در برخی از روستاها نیز زیرسازی جاده انجام شده و منتظر آسفالت این جاده‌های روستایی هستیم.

معاون فرمانداری زرآباد ادامه داد: متاسفانه در حوزه بهزیستی، این شهرستان اصلا دیده نشده و تا زمان استقرار این اداره در منطقه باید مشکلات این حوزه را با کمک یکدیگر برطرف کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در زرآباد بیان کرد: علاوه‌بر راه‌اندازی این کمپ نیاز است اورژانس اجتماعی نیز در این شهرستان راه‌اندازی شود که پیگیر آن هستیم.

بلیده‌ای خاطرنشان کرد: بیشترین فاقدان شناسنامه در زرآباد مربوط به عشایر این شهرستان است که امیدواریم با توجه به راه‌اندازی اداره ثبت احوال این موارد نیز برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403