کمتر از 20 درصد گروه‌های سنی اردستان واکسن نزدند


کمتر از 20 درصد گروه‌های سنی اردستان واکسن نزدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با وجود سرعت گرفتن واکسیناسیون، هنوز 10 تا 20 درصد گروه‌های سنی مختلف در شهرستان اردستان واکسن نزده‌اند.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان ضریب اشغال بیمارستان‌ و مراکز درمانی شهرستان و موارد مثبت کرونایی در اردستان شکننده است و با وجود سرعت گرفتن واکسیناسیون، هنوز به طور میانگین ۱۰ تا ۲۰ درصد گروه‌های سنی مختلف واکسن نزده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های سنی ۷۰ تا ۷۴ و ۷۵ تا ۷۹ سال تاکنون بیشترین میزان واکسن را در شهرستان اردستان دریافت کرده‌اند، افزود: شبکه بهداشت و درمان به روش‌های مختلف از جمله پیامک و فراخوان عمومی و خیابانی به شهروندان هشدار واکسیناسیون داده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان واکسن زدن را یک تکلیف و مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: امروز هم‌زمان با افزایش فعالیت‌های واکسیناسیون، گروه‌هایی در فضای مجازی شروع به تبلیغات بر علیه واکسن کرونا کرده و واکسن ستیزی را در جامعه به راه انداختند که باعث می‌شود مردم از واکسیناسیون اجتناب کنند در حالی که هیچ یک از این شایعات صحت ندارد.

ذبیحی با بیان اینکه تا پایان روز گذشته حدود ۱۲۸۵۵ نفر از شهروندان دوز اول واکسن و ۳۹۵۰ نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: از امروز واکسیناسیون ۱۵ ساله‌ها در شهرستان شروع خواهد شد و متولدان ۱۳۸۵ و قبل از آنکه حدود ۱۶۰۷ نفر هستند می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان شهرستان نوبت اول واکسن خود و بیش از ۷۹ درصد نوبت دوم واکسن خود را دریافت کردند و تأکید کردیم مابقی این افراد باید هرچه زودتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا