کشف بیش از 36 تن سنگ معدن غیرمجاز در اسفراین


کشف بیش از 36 تن سنگ معدن غیرمجاز در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف یک انبار با 36 تن و 877 کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز در روستای گراتی به ارزش بیش از دو میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد .

سرهنگ "مجید یگانه پور" گفت: در راستای برخورد و مبارزه با برداشت غیرمجاز از معادن و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک انبار در روستای "گراتی" مقادیر زیادی سنگ معدن غیرمجاز دپو گردیده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پاسگاه انتظامی "عباس‌آباد" با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی انبار مذکور در روستای گراتی شدند، افزود: با تلاش صورت گرفته مقدار ۳۶ تن و ۸۷۷ کیلوگرم سنگ معدن غیرمجاز به صورت بلاصاحب کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این مقدار سنگ بلاصاحب در انباری در اطراف روستا رهاشده بود، تصریح کرد: مأموران بلافاصله پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحقیقات در این زمینه تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد .

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یگانه پور همچنین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن کشف‌شده بیش از دو میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در اجرای دستور مقام قضائی این مقدار سنگ معدن کشف‌شده به اداره صنعت و معدن شهرستان اسفراین تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تأکید بر اینکه اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن باقدرت و قوت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403