روند کاهشی تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال


روند کاهشی تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: به دلیل ابلاغ دیر هنگام منابع سال 1400 در پرداخت تسهیلات روندی کاهشی را در 6 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

علی حسین‌پور پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اعطاء تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان رضوی اظهار کرد: در ۶ماهه ابتدایی سال جاری تاکنون منابع سال ۱۴۰۰ ابلاغ نشده است و تنها از محل مانده منابع سال گذشته تعداد ۲۹ طرح به بانک‌های عامل ارسال شده است و تعداد ۱۳ طرح به مبلغ ۲۶۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: به دلیل ابلاغ دیر هنگام منابع سال ۱۴۰۰ در پرداخت تسهیلات روندی کاهشی را در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته شاهد بودیم. البته با توجه به افزایش منابع استان در نیم‌سال دوم سال جاری افزایش قابل توجهی در پرداخت تسهیلات نسبت به سال گذشته صورت خواهد گرفت.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به میزان اعتبارات در نظر گرفته شده در سال جاری عنوان کرد: سهمیه ابلاغی به خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۸۴ میلیارد تومان اعلام شده و امید است تا پایان سال جاری ۱۰۰ درصد تسهیلات ابلاغی جذب شود.

حسین‌پور پاکزاد تصریح کرد: با توجه به ابلاغ منابع سال جاری در شهریور ماه، تاکنون پرداخت تسهیلات از منابع سال ۱۴۰۰ صورت نگرفته است و پرداخت‌های انجام شده از منابع سال‌های گذشته بوده که به سال جدید منتقل شده است.

وی با اشاره به بانک‌های عامل پرداخت افزود: در تسهیلات مشاغل خانگی سال ۱۳۹۹ و سال جاری تنها دو بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون عامل پرداخت هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری