شرح و قرائت زیارت اربعین در مساجد استان تهران/ برگزاری مجالس روضه مقابل منزل شهدا


شرح و قرائت زیارت اربعین در مساجد استان تهران/ برگزاری مجالس روضه مقابل منزل شهدا

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به قرائت زیارت اربعین در مساجد تهران به مناسبت اربعین حسینی، گفت: برپایی سوگواره و شرح زیارت اربعین و اطعام حسینی در مراسم جاماندگان اربعین از جمله برنامه‌های مساجد به این مناسبت است.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از قرائت زیارت اربعین به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی در مساجد تهران خبر داد و اظهار کرد: برپایی سوگواره اربعین، برپایی ایستگاه فرهنگی، پذیرایی از عزاداران حسینی، اطعام حسینی در طول مسیر برنامه راهپیمایی جاماندگان اربعین و شرح زیارت اربعین از جمله برنامه هایی است که مساجد به این مناسبت تدارک دیده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: در همین راستا ویژه نامه چندرسانه ای «اربعین» تهیه و برای بهره برداری ائمه جماعات و اهالی مسجد در پایگاه تخصصی مسجد بارگذاری شده و شامل بخش هایی همچون متن، فیلم، عکس، صوت، کتاب، پادکست است.

حجت الاسلام ذاکر افزود: در بخش متن این ویژه نامه محتواهایی همچون اثر پیاده روی اربعین، پاسخ به شبهات اربعین، جایگاه اربعین از منظر رهبری، توصیف ها و پیشنهادها برای زائرین پیاده اربعین،زیارت اربعین، خاطرات آیت الله مکارم شیرازی از پیاده روی نجف تا کربلا برای استفاده بارگذاری شده است.

وی در ادامه به برنامه های ابلاغ شده به مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: محیط آرایی و فضاسازی بیرون و داخل مسجد، برگزاری مراسم شب خاطره و یادواره شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، تقدیر از جانیازان محلات و مساجد از جمله برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: برگزاری مجالس روضه مقابل منازل شهدا ی محل،پخش فیلم مستند از زندگی شهدا در مساجد از دیگر برنامه های مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس است که در مساجد در حال برگزاری است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش