برنامه های روز اربعین در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب ‌آباد» تشریح شد


برنامه های روز اربعین در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب ‌آباد» تشریح شد

برگزاری قرائت زیارت اربعین، آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین» و آیین های سوگواری و مرثیه خوانی به همت کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» برگزار می شود.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، گفت: برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اربعین حسینی در این کانون فرهنگی و هنری صورت گرفته و این برنامه ها با تلاش و همت بچه های مسجد انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» افزود: از جمله این برنامه ها، اجرای پیاده روی نمادین اربعین است که از ساعت چهار عصر روز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: این برنامه از پارک «سلامت» شهر «قطب آباد»، آغاز و تا امامزاده «بی بی حور و بی بی نور» ادامه پیدا می کند.

اکبری به دیگر برنامه های روز اربعین در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین دیگر برنامه کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» است که این برنامه نیز در روز اربعین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه همراه با سخنرانی، مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع)، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی از ساعت 10 صبح روز اربعین برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، عنوان کرد: همچنین در مراسم دیگری در شهر «قطب آباد»، زیارت اربعین از ساعت 9 و نیم صبح در مسجد «الغدیر» قرائت می شود.

اکبری در پایان با دعوت از عموم شهروندان شهر «قطب آباد» برای شرکت در این مراسم خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403