ملت عراق عاملان نشست اربیل را مجازات می‌کند/ حکومت اقلیم مسئول تحرکات صهیونیستی در کردستان عراق


ملت عراق عاملان نشست اربیل را مجازات می‌کند/ حکومت اقلیم مسئول تحرکات صهیونیستی در کردستان عراق

الکعبی نشست اربیل را اقدامی سفارشی و بی ارزش از سوی برخی افراد ناموجه و خیانتکار برای سازش با اسرائیل خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت الاسلام و المسلمین اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی به برگزاری یک نشست سازشکارانه در اربیل عراق با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

الکعبی نشست اربیل را اقدامی سفارشی و بی ارزش خواند و افزود: این نشست را برخی افراد ناموجه و خیانتکار و بی بهره از غیرت و شرافت عراق به منظور عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی برگزار کرده اند.

وی خاطرنشان کرده است: چنین اقدامی تغییری در موضع‌گیری اصولی و تاریخی عراق در قبال مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

الکعبی با تاکید بر اینکه خیانتکاران و سازشگران هیچ جایی در عراق ندارند، تصریح کرده است: آنان در همه مقیاس ها مهدور الدم بوده و ملت عزّتمند عراق آنان را به سزای عملشان خواهد رساند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دولت اقلیم کردستان را مسئول برگزاری چنین نشست و همچنین حضور عناصر جاسوسی صهیونیستی در این منطقه برشمرده و افزوده است: همین عناصر صهیونیستی به واسطه خریدن افراد سست عنصر، چنین نشست‌های پوچی را برگزار می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرده است: عراق قلب تپنده مقابله با ظلم و اشغالگری و همچنین طلایه‌دار آزادسازی خواهد بود. قدس شریف نیز شعار و رمز مقاومت ما باقی خواهد ماند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی