مسجد شناور «لاواس» یکی از زیباترین چشم اندازها در مالزی خواهد شد


مسجد شناور «لاواس» یکی از زیباترین چشم اندازها در مالزی خواهد شد

مسئولان مالزی اعلام کردند: یک مسجد شناور در «کامپونگ پونانگ» مالزی به زودی ساخته می شود و قرار است تبدیل به یکی از زیباترین چشم اندازها در این منطقه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « theborneopost»، «عمار عونگ علی حسن» ، معاون وزیر فعلی در ساراواک از ساخت یک مسجد شناور در «کامپونگ پونانگ» واقع در «لاواس» مالزی خبر داد که قرار است تبدیل به یکی از زیباترین چشم اندازها در این منطقه شود.

وی در بیانیه ای اعلام کرد که این مسجد شناور علاوه بر ایجاد مکان راحت برای برگزاری نماز جماعت مسلمانان ، چشم انداز منطقه ساحلی پونانگ را نیز تغییر خواهد داد.

معاون سر وزیر لاواس افزود: این مسجد شناور رو به دریای چین جنوبی و در خلیج برونئی قرار دارد.

«علی حسن» همچنین گفت: طبیعت پونانگ و ساحل پونانگ که اکنون در حال ساخت هستند با این مسجد ادغام می شوند و چشم انداز بی نظیری را به وجود خواهند آورد.

وزیر دوم برنامه ریزی شهری و منابع طبیعی لاواس این اظهارات را در سفر روز شنبه خود به کامپونگ پونانگ بیان کرد.

او که وزیر تجارت و صنعت بین المللی ، پایانه صنعتی و توسعه کارآفرینان است همچنین تاکید کرد که پونانگ این پتانسیل را دارد تا با تکمیل تمام این امکانات جدید ، مرکزی برای فعالیتهای تفریحی ، اقتصادی مبتنی بر جامعه و فعالیت های مذهبی باشد.

به این ترتیب ، او از مردم محلی خواست تا خود را آماده مشارکت در شرکت های کوچک و متوسط ​​کنند تا از مزایای اقتصادی آن استفاده کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی