برپایی نمایشگاه قرآنی در جاده زایران در عراق


برپایی نمایشگاه قرآنی در جاده زایران در عراق

موسسه قرآن کریم در نجف اشرف نمایشگاه قرآنی را به مناسبت اربعین حسینی در جاده زایران برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم در استان نجف اشرف وابسته به مجتمع علمی قرآن کریم برای دومین سال متوالی نمایشگاه سالیانه مراسم اربعین را در چارچوب برنامه آموزش قرآن برای زیران اربعین را برپا کرد.

این اقدام با هدف تقویت و تحکیم فرهنگ قرآنی در میان زایران انجام می شود تا جایی که امکان دارد زایران از ثمرات این برنامه آموزشی بهره مند شوند.

این نمایشگاه در محل برپایی موکب آستان های مقدس حسینی و عباسی برگزار می شود. پس از کسب نتایج مثبت و تعامل و استقبال زایران از این نمایشگاه، این موسسه طبق دستورالعمل مجتمع علمی قرآن خدمات و فعالیت های خود را افزایش داده است.

این نمایشگاه شامل غرفه های متعدد است که غرفه سخنان دانشمندان درباره قرآن کریم و تفسیر آن، غرفه مهم ترین فعالیت های مجتمع علمی قرآن کریم و معرفی آن، غرفه مهم ترین فعالیت های موسسه قرآن کریم در نجف اشرف، غرفه نمایش مصحف آستان مقدس عباسی و تمام نسخه های چاپی آن، غرفه تالیفات موسسه قرآن کریم در نجف اشرف غرفه پروژه قرآنی برای طلبه های علوم دینی، غرفه آثار بصری همچون برنامه های قرآنی، گزارش ها، تلاوت ها و سخنرانی از جمله غرفه های این نمایشگاه به شمار می آیند.

موسسه قرآن کریم در نجف اشرف هر ساله در مراسم اربعین سلسه فعالیت های قرآنی را برای زایران انجام می دهد که با استقبال زایران روبه رو شده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)