خیرین برای تامین گوشی هوشمند دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند


خیرین برای تامین گوشی هوشمند دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به آغاز سال‌تحصیلی جدید گفت: خیرین و مسئولان برای تامین تبلت و گوشی هوشمند دانش‌آموزان نیازمند استان مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم توزیع لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در حسینیه سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز سال‌تحصلیی جدید و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین اظهار کرد: خوشبختانه در طول این دوران شیوع کرونا با همت خیرین و دستگاه‌های مختلف خدمات و کمک‌های زیادی به خانواده‌های نیازمند کردستانی انجام شد.

وی توزیع لوازم‌التحریر رایگان ویژه دانش‌آموزان نیازمند در این آستانه سال‌تحصیلی جدید را قابل تقدیر خواند و گفت: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) وظایف و رسالت‌شان را به‌خوبی پیش برده و امیدواریم خیرین نیز همچون گذشته پای کار بیایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان توجه به خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند در این ایام را نیاز ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است بخشی از دانش‌آموزان تا مدتی دیگر همچنان از طریق فضای مجازی آموزش‌های لازم را ببینند، لذا تهیه تبلت و گوشی‌های هوشمند ویژه آنان نیاز و ضروری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: کسانی‌ که قصد انجام کمک‌های خیرخواهانه را دارند، می‌توانند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت گوشی هوشمند و تبلت تهیه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی تأکید کرد: خیرین، مسئولان و مردم نوع دوست استان کردستان برای تامین تبلت و گوشی هوشمند دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش