ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب رسانه آغاز شد


ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب رسانه آغاز شد

مدیرکل ادارە فرهنگ و ارشاد کردستان از آغاز نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خبر داد.

عبیداللە رستمی امروز یکشنبه(۴ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر اعلام کرد به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

رستمی افزود: با توجه به افزایش تعرفه های ارائه خدمات درمانی که از سوی شرکت های بیمه‌گر مورد تأیید بیمه مرکزی (بە طور میانگین با حداقل ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) اعلام شد، صندوق اعتباری هنر در راستای دستور مقام عالی وزارت و بە منظور حمایت از اعضای تحت پوشش، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود. بنابراین مصوب شد، نسبت به سال گذشته، هیچ گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعمال نشود.

وی ادامە داد: خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب ۳ طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می شود. براین اساس همچون سال گذشته مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید ۱۳۰ هزارتومان، طرح آرامش ۵۰۰ هزارتومان و طرح رفاه ۱میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

رستمی اعلام کرد: متقاضیان می توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: همچنین سرپرستان خانوار (بیمه شده اصلی) با پرداخت مبلغ ۹۵ هزار تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث برخوردار می شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می شود.

رستمی خاطرنشان کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه توسط صندوق، تأمین و پرداخت می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل