استان مرکزی رتبه برتر طرح‌ پایش ملی محیط کسب و کار را کسب کرد


استان مرکزی رتبه برتر طرح‌ پایش ملی محیط کسب و کار را کسب کرد

استاندار مرکزی از کسب رتبه برتر استان در طرح‌های پایش ملی محیط کسب و کار و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار خبر داد.

سید علی آقازاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس اعلام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، استان مرکزی در اجرای طرح‌های پایش ملی محیط کسب و کار و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: اتاق براساس ماده ۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، موظف به پایش محیط کسب و کار و ارائه شاخص‌های مربوط به سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران کشور به صورت ملی، استانی، فصلی و فعالیتی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: در این راستا طرح‌ پایش ملی محیط کسب و کار به صورت فصلی از سال ۱۳۹۵ و طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب‌وکار به صورت سالانه از سال ۱۳۹۷ برگزار و نتایج آنها به صورت عمومی منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس نتایج به دست آمده از مجموع اجرای این طرح‌ها از ابتدا تا پایان بهار ۱۴۰۰، استان های مرکزی، آذربایجان غربی،زنجان، سمنان و مازندران در زمینه بهبود وضعیت محیط کسب‌وکار و همچنین ارزیابی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار در سطح استان، دارای بهترین عملکرد بوده و به ترتیب حائز رتبه های برتر در سطح کشور شده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...