همدانی‌ها لیاقت دبیری جشنواره تئاتر کودک را دارند


همدانی‌ها لیاقت دبیری جشنواره تئاتر کودک را دارند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان درباره عدم انتخاب دبیر جشنواره کودک و نوجوان از میان هنرمندان همدانی گفت: دلیل این تصمیم را ما هم نمی‌دانیم و از این قضیه متأسفیم چراکه هنرمندانی در همدان هستند که لیاقت دبیری جشنواره را دارند، از طرف دیگر در مورد این موضوع یا پیگیری مسئولان استانی کم است یا پایتخت نشینان دلایل خود را دارند.

کیانوش بهروزپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از آبان به اسفندماه، بیان کرد: این تصمیمی است که دبیر جشنواره گرفته است و تاکنون جلسه‌ای در این راستا با هنرمندان و انجمن نمایش همدان گذاشته نشده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال می‌رود سیر نزولی بیماری کرونا در اسفندماه به حداقل برسد و مشکلی برای برگزاری جشنواره نباشد، افزود: سال گذشته مسئولان برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک انگیزه نداشتند که شاید یک دلیل آن وجود بخش بین‌الملل یا حضور بچه‌ها و خانواده‌ها در جشنواره بود.

عدم تمایل مسئولان تهرانی در فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان

این هنرمند همدانی در رابطه با عدم فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره کودک در شهر همدان، بیان کرد: به نظر می‌رسد این قضیه نیز به دلیل عدم تمایل مسئولان تهرانی است چراکه اگر این افراد تمایل داشته باشند دبیرخانه دائمی در همدان می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضی‌ها از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دنبال نان هستند، خاطرنشان کرد: استان به لحاظ نیروی انسانی آمادگی برگزاری جشنواره را دارد و از نظر سخت‌افزاری هم نیاز است تهران به تجهیز سالن‌ها کمک کند اما در نهایت وضعیت سالن‌های همدان در حد برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

بهروزپور در پایان با اشاره به اینکه منعی برای بازگشایی سالن‌های تئاتر وجود ندارد، گفت: بحثی که وجود دارد این است که هنرمندان دیگر انگیزه و تمایلی برای کار کردن ندارند و مثل قبل شور و شوقی بین هنرمندان و مخاطبان تئاتر نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی