مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 13 چقدر است؟


مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 13 چقدر است؟

گجت نیوز مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 13 ، 13 پرو مکس و 13 مینی چقدر است و برای سریع‌ترین شارژ‌ ممکن باید چه شارژری را انتخاب کرد؟ گوشی‌های سری 13 آیفون از جمعه گذشته وارد بازار بیش از 30 کشور جهان شدند. از این رو اولین موج بررسی‌های اولیه آغاز شده و هر... نوشته مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 13 چقدر است؟ اولین بار در گجت...

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون ۱۳ ، ۱۳ پرو مکس و ۱۳ مینی چقدر است و برای سریع‌ترین شارژ‌ ممکن باید چه شارژری را انتخاب کرد؟

گوشی‌های سری ۱۳ آیفون از جمعه گذشته وارد بازار بیش از ۳۰ کشور جهان شدند. از این رو اولین موج بررسی‌های اولیه آغاز شده و هر ساعتی که می‌گذرد کاربران عمیق‌تر به دستاورد جدید اپل نگاه می‌کنند تا شاهد انتشار ویدیوهایی از کالبدشکافی آیفون ۱۳، بررسی اولیه و بررسی امکانات مختلف این گوشی‌ها باشیم. ما هم در گجت نیوز شروع به بررسی ابعاد مختلف گوشی‌های خانواده iPhone 13 کرده‌ایم و هر روزی که می‌گذرد، مطلب جدیدی از آن‌ها برای ارائه داریم.

شارژ کامل آیفون ۱۳ پرو مکس، ۱۳ و ۱۳ مینی

شاید یکی از آزمایش‌های جذابی که کاربران منتظرش بودند، آزمایش شارژ آیفون ۱۳ بود. ما این گوشی‌ها را با روش‌های مختلفی شارژ کردیم و به نتایجی دست پیدا کردیم. به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ پرو مکس به حداقل توان شارژ ۲۷ وات PD می‌رسد. شارژ کامل آیفون ۱۳ پرو مکس از ۰ تا ۱۰۰ درصد به ۸۶ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. این گوشی از یک باتری ۴،۳۷۳ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

ما آیفون ۱۳ معمولی را هم با دو شارژر ۲۰ وات و ۳۰ وات PD شارژ کردیم که موفق به مدیریت متوسط شارژ ۲۱ وات و سپس ۱۹ وات شد. این گوشی نیز برای رسیدن به شارژ کامل، به ۸۹ دقیقه زمان نیاز دارد. این گوشی از یک باتری ۳،۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

در نهایت نوبت به مدل مینی این خانواده می‌رسد که با متوسط توان ۱۵ وات شارژ می‌شود و شارژ کامل آیفون ۱۳ مینی نیز به ۸۷ دقیقه زمان نیاز دارد. اپل این گوشی را به یک باتری ۲،۴۳۸ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده است.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد هیچ تفاوتی در مدت زمان رسیدن شارژ گوشی‌های آیفون از ۰ تا ۱۰۰ درصد ایجاد نشده است. اپل برای این گوشی‌ها شارژ به سبک قطره‌ای را در نظر گرفته تا در تمام طول مدت شارژ با یک توان واحد شارژ نشوند و باتری آن‌ها به مدت طولانی سلامت بماند.

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آیفون 13 چقدر است؟

مورد بعدی، انتخاب شارژر مناسب است. از آنجا که اپل هیچ شارژری را داخل جعبه قرار نداده، برای شارژ کردن سریع‌تر گوشی خود باید شارژر مناسبی را انتخاب کنید. یک شارژر ۳۰ وات یا بیشتر برای آیفون ۱۲ پرو مکس بهتر است، در حالی که یک شارژر ۲۰ وات نیز می‌تواند پاسخگوی مدل ۱۳ معمولی باشد. ضمن اینکه ۱۳ مینی نیز با یک شارژر ۱۸ وات PD به خوبی شارژ می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403