افتتاح سیصد و پنجمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه اصفهان


افتتاح سیصد و پنجمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه اصفهان

شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان اصفهان با راه‌اندازی یک جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز در جاده اصفهان به اردستان به 305 باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، بهمن علیپور، رئیس روابط عمومی منطقه در این باره گفت: جایگاه‌ علیرضا اشرفی با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در مجموع دارای سه سکو، هشت تلمبه و ۱۴ نازل عرضه بنزین و نفت‌گاز است.

وی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و در مجموع با سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین) واقع در جاده اصفهان به اردستان، کیلومتر ۳۳ مجتمع خدمات رفاهی قصر کوهستان احداث شده است.

رئیس روابط عمومی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن پنج نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه‌ برشمرد.

علیپور همچنین افزود: با راه‌اندازی جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز علیرضا اشرفی در جاده اصفهان به اردستان، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان اصفهان به ۳۰۵ باب رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی