ارائه خدمات شبانه روزی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در صحن عقلیه


ارائه خدمات شبانه روزی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در صحن عقلیه

درودی گفت: درمانگاه شبانه روزی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور در صحن عقلیه به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در آستانه اربعین حسینی و حضور ۶۰ هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین، «طاهر درودی» گفت: درمانگاه شبانه روزی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور در صحن عقلیه به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می کند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت خاطرنشان کرد: علاوه‌بر درمانگاه‌های نبا در نجف و الماس شرق در کربلا، یک درمانگاه شبانه روزی نیز در صحن عقیله مشغول خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

وی یادآور شد: ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در دو درمانگاه کربلا و نجف به صورت شبانه روزی خواهد بود. درمانگاه نباء در هتل نباء و در میدان ابتدای جاده کوفه در میدان در شهر نجف قرار دارد و درمانگاه کربلا هم در هتل الماس شرق واقع شده که به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازند.

گفتنی است، در اربعین 1400 حدود 180 نفر نیروی درمانی، پرستاری و پشتیبانی از 10 تا 23 صفر ارائه خدمت می کنند که در میان نیروها پزشکان متخصص در زمینه های ارتوپدی، جراحی، عفونی، زنا ن، داخلی، طب اورژانس، پزشکان عمومی و کادر پرستاری به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمات پزشکی ارائه خواهند کرد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!