لیگ سختی در پیش داریم


لیگ سختی در پیش داریم

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: دو بازی سختی را در پیش داریم و باید تلاش و تمرین زیادی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

شهداد مرتجی در خصوص وضعیت تیمش در فصل جدید لیگ برتر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در زمان قرعه کشی با قرعه خوبی روبرو نشدیم و شروع ما در لیگ با تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون که از مدعیان اصلی لیگ برتر هستند، بود که واگذار کردیم.

وی افزود: در ادامه در یک بازی نزدیک مقابل رعد پدافند آمل به تساوی رسیدیم و در مقابل تیم ستارگان دشتستان با ارائه بازی خوب و سرعتی به برتری رسیدیم و اولین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آوردیم، با توجه به جوانی تیم و اینکه تیم تازه تشکیل شده، تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است و به طور قطع با هماهنگی بیشتری که به دست خواهند آورد در ادامه با ارائه نمایش و عملکرد خوب در لیگ خواهند نتایج خوبی می گیریم.

وی گفت: در حال حاضر میانگین سنی بازیکنان ۲۳ سال است که ۷ نفر از آن‌ها غیر اصفهانی هستند و ۱۴ نفر از اصفهان که آینده خوبی در انتظار آن‌ها است، در صحبت هایی که در ابتدای سال با مدیریت باشگاه داشتیم برنامه ما دنبال کردن دو هدف بود، اول پشتوانه سازی و جوان گرایی؛ بازیکنان جوان خوبی داریم که در چند بازی اول فرصت زیادی برای بازی و ارائه توانایی‌هایشان نداشتند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین اضافه کرد: تمام بازیکنان تلاش خود را می کنند تا در بهترین شرایط در خدمت تیم باشند، امیدواریم تا نیم فصل آن‌ها به آمادگی مطلوبی که برای بازی در لیگ برتر به آن نیاز دارند برسند تا در نیم فصل دوم بتوانیم از آن‌ها بیشتر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که جدا از پرورش بازیکنان جوان داریم، این است که بتوانیم عملکرد خوب و در شأن باشگاه سپاهان داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم، تلاش ما این است که بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشیم تا بتوانیم در بالای جدول قرار گیریم.

مرتجی گفت: بازیکنان در چهار بازی انجام شده به غیر از بازی مقابل رعد پدافند که نتوانستند قابلیت های خود را نشان دهند، در بازی مقابل سپاهان و کازرون با وجود شکست، بازی خوبی داشتند و بازی آخر هم ایده آل ظاهر شدند و نمایش خوبی داشتند که منجر به پیروزی شد.

وی در خصوص شرایط تیم ها در لیگ اظهارکرد: با توجه به اینکه سال گذشته ۱۲ تیم در لیگ داشتیم و امسال این تعداد به ۱۰ تیم کاهش پیدا کرد، بازیکنان به طور مساوی در تیم های باشگاهی تقسیم شدند، به جز چند تیم مدعی از جمله سپاهان و کازرون که بازیکنان ملی پوش زیادی در اختیار دارند، بقیه تیم ها بهم نزدیک هستند، شاید از نظر بودجه برخی از تیم‌ها بودجه بهتری دارند، اما از نظر فنی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و تیم‌هایی که انتظار می رفت نتایج خوبی نگیرند و در پایین جدول باشند، توانستند برد هم داشته و خودشان را نشان دهند، لیگ نزدیکی داریم و نتایج غیرقابل پیش بینی است و هر تیمی که بیشتر بجنگد بیشتر تلاش کند می تواند نتیجه بازی به سود خود تمام کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین با بیان اینکه برگزاری مجتمع بازیها این فرصت را به مربیان می دهد تا شناخت بیشتری نسبت به تیم های دیگر پیدا کرده و آن‌ها را آنالیز کنند، ادامه داد: در کنار نکات مثبتی که برگزاری مجتمع بازی ها دارد، نقاط منفی نیز دارد از جمله نداشتن فرصت کافی تیم‌ها برای بحث ریکاوری بدنی و همچنین تمرین بر روی نقاط ضعف و قوت تا بازی بعدی، اما فدراسیون چاره ای جز برگزاری مسابقات به صورت مجتمع ندارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم در آینده دوباره مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا شاهد بالا رفتن کیفیت فنی مسابقات باشیم و تیم‌ها هم بتوانند در خصوص ریکاوری و رفع نقاط ضعف و قوت تیم‌های خود فرصت بیشتری داشته باشند.

مرتجی گفت: مرحله بعدی قرار است ۲۵ مهرماه برگزار شود که در آن دو بازی مقابل مس کرمان و نفت و گاز گچساران خواهیم داشت، تیم کرمان با توجه به جذب یک بازیکن خارجی در مرحله دوم بهتر از مرحله اول ظاهر شد و تیم گچساران هم تیم خوبی است که بازیکنان آن سال ها است در کنار هم بازی می کنند و هماهنگی خوبی دارند، دو بازی سختی را در پیش داریم و باید تلاش و تمرین زیادی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق